۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85477826
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۳۱ مددجوی کاشان ودیعه مسکن دریافت کردند

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85477826
۱۳۱ مددجوی کاشان ودیعه مسکن دریافت کردند

کاشان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت:۵۶۵ خانواده از مددجویان این نهاد اجاره‌نشین هستند که به دلیل محدودیت منابع از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۳۱ نفر از آنها ودیعه مسکن دریافت کردند.

محسن حمیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت امداد، در این مدت بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض در قالب اجاره‌بها به ۲۹۲ خانوار مددجو به صورت ماهیانه پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: مبلغ ودیعه مسکن که به صورت قرض‌الحسنه از محل اعتبارات منابع بانکی و امدادی به ۱۳۱ مددجو پراداخت شده، ۴۵میلیارد ریال است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان بیان کرد: یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا زمینه زندگی آرام برای خانواده مددجو فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت تامین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست، افزود: هر سال تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد و همچنین تفاهم نامه های منعقد شده بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر نهادها ازجمله بنیاد مسکن، انجمن خیرین مسکن ساز، بسیج سازندگی و غیره صاحبخانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آنها برطرف می‌شود.

کاشان دارای ۲ اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز شهرستان و راوند است و در مجموع ۶ هزار و ۷۳۰ خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد قرار دارند که نزدیک به ۶۵ درصد افراد زیرپوشش زنان سرپرست خانوار هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha