۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰
کد خبر: 85068353
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فاز اول فیبر نوری منازل شهر سنقر به بهره‌برداری رسید

کرمانشاه - ایرنا - فاز اول فیبر نوری منازل شهر سنقر روز سه‌شنبه با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سرپرست شرکت مخابرات استان کرمانشاه در آیین افتتاح این طرح که حجت الاسلام حسینی کیا نماینده مردم سنقرکلیایی در مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت، گفت: یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم توسعه شبکه ملی اطلاعات است که با اجرای این پروژه در کل کشور بسیاری از مشکلات ارتباطی مردم حل شده و بسیاری از کارهای مردم بررسی شبکه ملی رانت خواهد شد.

«حمیدرضا امیری» ضمن ارائه گزارشی در خصوص میزان پیشرفت این فناوری در استان، افتتاح پروژه های در دست اجرا و گسترش خدمات الکترونیکی را در راستای حقوق شهروندی و زیست محیطی جامعه دانست و توانمندی مخابرات را جهت توسعه استفاده از تجهیزات ftth در سایر مراکز و شهرستانها را اعلام کرد.

وی افزود: همزمان با اجرای این پروژه در کشور در استان کرمانشاه نیز این پروژه آغاز شده و برخی از بازیگران کشور نیز کار را شروع کرده اند.

به گزارش ایرنا، پروژه فاز اول فیبرنوری منازل شهرستان سنقر شامل یک دستگاه OLT با ۱۶اسلات ۶۴ پورتی و ظرفیت پوشش ۱۰۲۴ مشترک در سطح شهر سنقر هم اکنون فعال می‌باشد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.

فاز اول فیبر نوری منازل شهر سنقر به بهره‌برداری رسید

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha