مشکلی در مسیر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در یزد وجود ندارد

یزد- ایرنا - روابط عمومی راه و شهرسازی استان یزد در واکنش به خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر توقف ساخت طرح نهضت ملی مسکن در این استان به علت قرار داشتن در پهنه فرونشست زمین، اعلام کرد: این طرح در استان به صورت ویلایی در حال اجراست و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این روابط عمومی در گزارش روز چهارشنبه خود آورده است: ساخت این واحدها براساس برنامه زمان بندی شده در حال انجام است.

در ادامه این گزارش آمده : پس از بررسی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی و پاسخ کتبی آن مرکز طی نامه شماره ۱۴۰۱/۳/۷۳۵ مورخ ۱۴۰۱/۵/۱۲ به اداره کل راه و شهرسازی مبنی بر عدم وجود مشکل فرونشست برای آن اراضی ، با موافقت شورای عالی معماری و شهرسازی الحاق انجام شده است.

اکنون واحدهای ویلایی به صورت گروه ساخت و با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت می باشد و هیچ گونه مشکل خاصی ندارد.

در چند روز گذشته خبری از قول رییس سازمان نقشه برداری کشور مبنی بر لغو ساخت و ساز پروژه نهضت ملی مسکن یزد به دلیل انتخاب اراضی در محدوده فرونشست در فضای مجازی منتشر شده بود.

عملیات اجرایی ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ویلایی با عنوان "پردیس زندگی" ۲۲ دیماه با حضور رییس جمهور در استان یزد آغاز شد؛ این واحدها دارای یک طبقه حیاط دار و به صورت سه خوابه در شهر یزد به متراژ ۲۴۰ و در سایر شهرستان ها ۲۵۰ متر خواهد بود؛ ساخت واحدها تا مرحله سفت کاری انجام و جهت تکمیل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

تاکنون ۱۱۸ هزار نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن یزد ثبت نام کردند که بالغ بر ۴۶ هزار نفر تایید نهایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha