مدیرکل بنیاد شهید البرز: اقانه نماز برجسته ترین موضوع وصیتنامه شهدا است

کرج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اهمیت معنوی نماز برای زدودن غبار گناهان گفت: ۴۵ درصد وصیتنامه شهدا بر نماز خواندن تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سلیمان رستمیان روز یکشنبه در نشستی که به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری با مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز برگزار شد نماز را وسیله تقرب بندگان به خداوند دانست و افزود: نماز کلید گشایش تمام مشکلات و نقطه اتصال بندگان با معبود است، امام حسین علیه‌السلام در روز عاشورا برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلام همچون نماز و امربه‌معروف قیام کرد.

وی گفت : اهمیت این فریضه دینی تا جایی است که در ظهر عاشورا در میدان جنگ سید و سالار شهیدان نماز را به جماعت به پا می‌دارد و شهدا نیز با تأسی از فرهنگ عاشورا برای احیای ارزش‌های اسلام خون خود را هدیه دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: امروز ترویج فرهنگ نماز احیای فرهنگ عاشوراست و تلاش در این جهت حرکت در مسیر امام حسین و شهدا خواهد بود، بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان نهادی فرهنگی و انقلابی خود را ملزم با احیای این معروف می‌داند و تمام تلاش خود را در این عرصه به‌کار خواهد بست.

در این نشست بین ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد اقامه نماز استان البرز تفاهم‌نامه‌ای در راستای بهره‌برداری از وصیت‌نامه شهدا و استفاده از ظرفیت ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و مدارس برای ترویج وصیت‌نامه شهدا با موضوع نماز به امضاء طرفین رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha