۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 85028765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله هکرها به موسسه علوم کاربردی رژیم صهیونیستی

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبر: 85028765
حمله هکرها به موسسه علوم کاربردی رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله یک گروه هکری به سیستم های کامپیوتری و اطلاعاتی موسسه علوم کاربردی این رژیم خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه «کان» رژیم صهیونیستی،  مؤسسه علوم کاربردی «تخنیون» در شهر حیفا در سرزمین های اشغالی حمله سایبری به سرورهای خود را تایید کرد و افزود که در حال بررسی وضعیت است و درحال حاضر سیستم های کامپیوتری را آزمایش می کند.

«هائیل منشاری» کارشناس فنی و یکی از بنیان گذاران واحد جنگ شاباک (سازمان امنیت داخلی رژیم اسرائیل) گفت: به خاطر داشته باشیم که تخنیون صرفا یک موسسه آموزشی نیست، بلکه یک موسسه پژوهشی -تحقیقاتی نیز هست، بنابراین لازم است میزان آسیب وارده را بدانیم و بررسی کنیم که آیا سیستم های تحقیقاتی در موسسه آسیب دیده اند یا نه.

موسسه هک شده رژیم صهیونیستی نیز در پیامی خطاب به دانشجویان، اعلام کرد که این مؤسسه ارتباط اینترنتی رایانه‌ها را قطع کرده، اما دانشجویان نباید این سیستم ها را از برق جدا کنند، امتحانات در روز جاری برقرار است ولی برای روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

زیرساخت های متعدد رژیم صهیونیستی بویژه در ماههای اخیر هدف حملات متعدد سایبری قرار داشته است و هکرها یا این زیرساخت را از کار انداخته یا اطلاعات آنها را در اختیار خود گرفته اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha