۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85020556
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار بادرود:تکمیل سالن چند منظوره مدیریت بحران این شهر  نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است

کاشان - ایرنا - شهردار بادرود گفت:عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره مدیریت بحران شهرداری بادرود سال ۱۳۹۱ آغاز شد،تا کنون تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.

علی رجبی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هدف از ساخت سالن چند منظوره مدیریت بحران شهرداری بادرود ،بهره‌برداری از آن در شرایط بحرانی و استفاده ورزشی و عمومی در شرایط عادی است.

وی اظهار کرد: تا کنون و با گذشت ١٠ سال تنها نظاره‌گر ستون‌هایی هستیم که به صورت نیمه تمام رها شده است و تکمیل هرچه سریع تر این طرح نیمه تمام عمرانی.از مطالبات مردم شهر بادرود است.
شهردار بادرود بیان کرد: این سالن قرار است در زمینی به مساحت هزارو ۳۰۰ متر مربع ساخته شود، اعتبار اولیه برای ساخت این سالن ١١٠ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان مدیریت بحران استانداری بوده و عملیات اجرایی آن شامل فنداسیون ، پداستال و دور چینی بلوک شروع شد اما پس از پیشرفت ۱۰ درصدی متوقف شد و همچنان بلاتکلیف مانده است.
رجبی گفت: در سالن چند منظوره مدیریت بحران بادرود امکانات و تجهیزات ورزشی برای استفاده در شرایط عادی و و سایر حوادث همچون سیل و زلزله پیش بینی شده تا در صورت بروز حوادث غیر مترقبه خدمات دهی با حداکثر سرعت انجام شود.
بخش امامزاده به مرکزیت شهر بادرود با جمعیتی بالغ بر ٢٧ هزار نفر در ٣٥ کیلومتری نطنز و ۱۶۵ کیلومتری شمال استان اصفهان قرار دارد.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha