۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85013217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ بانده شدن محور  قدیم نطنز -کاشان مطالبه مردم شهرستان نطنز است

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره راه وشهرسازی نطنز گفت: ۲بانده شدن محور قدیم نطنز -کاشان تا مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن به دلیل تصادف زیاد ضروری بوده و از مهم‌ترین مطالبه های مردم این شهرستان است.

حامد موحدی روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور قدیم نطنز – کاشان به طول ۵۸ کیلومتر است که ۳۵ کیلومترآن برای دو بانده شدن در دست مطالعه می باشد و اجرای آن نیازمند ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار است.
رییس اداره راه وشهرسازی نطنز گفت: احداث هر کیلومتر جاده اصلی نیمه کوهستانی مانند منطقه نطنز نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است.
موحدی افزود: در مسیر محورقدیم نطنز- کاشان ، روستاهای گردشگر پذیر مانند"هنجن، ولوجرد، کمجان، بیدهند، فریزهند، چیمه و ابیانه" قرار دارند که به همین دلیل این جاده بایستی دو بانده شود تا مسیر تردد گردشگران داخلی وخارجی تسهیل شود.

۲بانده شدن جاده نطنز - بادرود از دیگر مطالبات مردم نطنز است
وی همچنین ضرورت دوبانده شدن محور نطنز - بادرود به طول ۱۸کیلومتر را از دیگر مطالبات و خواسته های مهم مردم بادرود و نطنز ذکر کرد و گفت: تکمیل باند دوم محور بادرود- نطنز که محل تردد روزانه هزار خودرو سبک و سنگین است ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

موحدی افزود:با احتساب ۲ پل غیر همسطح ، یک میلیارد تومان بودجه برای انجام کار مطالعاتی این طرح نیاز است و در این زمینه پیگیری ها برای دریافت اعتبار انجام شده است
شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha