زارع: امروز تفاوت قیمت بازیکنان ما و استقلال را در زمین دیدیم/ باید این شکست را جبران کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: مسئولین باید به تیم ما کمک کنند؛ ‌ امروز تفاوت قیمت بازیکنان ما و استقلال را در زمین دیدیم البته دریافتی بازیکنان استقلال نوش جونشان ولی خدا کند تیم‌های ریشه‌دار شهرستانی هم بودجه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایرنا، مازیار زارع عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم از مردم انزلی و استان گیلان بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم. باید این شکست را جبران کنیم. در نیمه اول استقلال ۲ موقعیت داشت و از روی ضدحمله هر ۲ موقعیت را به گل تبدیل کرد. هر دو گل آنها به یک شکل به ثمر رسید.

وی در ادامه درباره‌ عملکرد ضعیف خط دفاعی تیمش و خصوصا سمت راست خط دفاعی افزود: ما باید این قسمت از خط دفاعی تیم‌مان را قوی‌تر می‌کردیم تا شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم، چون می‌دیدیم که مهدی قایدی از سمت راست به ما فشار می‌آورد، ولی گل سوم‌مان را هم به همان شکل خوردیم. جلوی استقلال وقتی اشتباه کنید و اشتباهات را درست نکنید، معلوم است که گل‌های بیشتری دریافت می‌کنید. فوتبال اینجا تمام نمی‌شود و ما به کارمان ادامه می‌دهیم و برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم.

سرمربی ملوان ادامه داد: ما تعویض کردیم و تغییر سیستم دادیم، ولی متأسفانه باز هم از همان سمت راست تیم‌مان گل خوردیم. همه بازیکنانی که در اختیار داریم بازیکنان لیگ برتری هستند. باید مقابل استقلال و پرسپولیس در آزادی با کمترین اشتباه بازی کنید و ما هم تغییرات زیادی داشتیم، ولی افاقه نکرد و گل سوم را هم به همان شکل خوردیم.

وی همچنین درباره‌ اعتراضاتش به داوری خاطرنشان کرد: در جریان بازی با توجه به فشارها به داوری اعتراض کردیم. داوری سیدعلی مشخص است و اواخر دوران قضاوتش است. به او احترام می‌گذاریم و اگر زیاد به داوری‌اش ایراد نگیریم بهتر است. به هر حال بازی‌های استقلال و پرسپولیس را به این دلیل که سیدعلی در تهران زندگی می‌کند یا بازی‌های کرج را به او می‌دهند تا فشار زیادی به وی نیاید. پیش می‌آید که هر مربی به صحنه‌های ریز در وسط زمین اعتراض کند و ما هم چنین کاری کردیم.

زارع در ادامه درباره‌ توپی که استقلالی‌ها از روی خط برگشت دادند و اینکه آن توپ گل شد یا خیر بیان داشت: من آن صحنه را ندیدم، چون در جریان بازی احساسات بر ما غالب است و ما فکر می‌کنیم که گل شده است، ولی هنوز ندیدم و به کارشناسان می‌سپاریم که نظر بدهند.

وی درباره‌ مشکلات مالی تیمش توضیح داد: مسئولین باید به تیم ما کمک کنند؛ ‌امروز تفاوت قیمت بازیکنان ما و استقلال را در زمین دیدیم. البته دریافتی بازیکنان استقلال نوش جونشان ولی خدا کند تیم‌های ریشه‌دار شهرستانی هم بودجه‌ای داشته باشند. من اصلاً مربی و آدمی نیستم که یکسری صحبت‌ها کنم که ضعف تیم و خودم را نشان دهد. پژمان نوری هم تحت فشار است. تنها کسی که از تیم ما حمایت می‌کند اشکان پوررشید است. ما شخص دیگری را ندیدم و خیلی هم نیاز نیست درباره این موضوع صحبت کنم.

سرمربی ملوان درباره ناراحتی نوری هم باید از خود او سؤال کنید، نه من. شما سؤال پرسیدید و من جواب می‌دهم و به هیچ وجه من بهانه‌ای برای باختن نمی‌آورم که پول نبوده است.

وی همچنین درباره‌ی شیوه‌ بازی تیمش تصریح کرد: ما در ۶ بازی گذشته مدل بازی‌مان فرق می‌کرد و اعتقاد من بر این است که ۸۰ درصد بازیکنان‌مان در آزادی بازی نکرده بودند و این ورزشگاه را ندیده بودند. من معتقدم که فوتبال را برای بازی کردن بازی کنیم. من می‌توانستم امروز بیایم بازی را ببندم و شکل بازی را خراب کنم. دوست دارم که بازیکنانم از بازی‌شان لذت ببرند. این شکل بازی تاوان سختی هم دارد. یک طرف فوتبال باید راضی باشند و امروز هم استقلالی‌ها راضی بودند. در خیلی از بازی‌ها هم اتفاق افتاده است که ما خوب بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم. باید بیشتر کار کنیم علاوه بر اینکه فوتبال بازی می‌کنیم و ضدفوتبال نداریم، نتیجه هم بگیریم.

زارع در پایان درباره‌ بازگشتش به ورزشگاه ازادی گفت: حس اول بازی حس خوبی بود، ولی در پایان بازی حس خوبی نداشتیم، با توجه به اینکه نتیجه خوبی نگرفتیم. در مجموع اگر گل‌ها را کنار بگذاریم بچه‌های تیم ما بد بازی نکردند. متأسفانه مقابل استقلال کم‌تجربه بودیم و حریف ما از تجربه‌اش استفاده کرد. بازی کردن در ورزشگاه آزادی حال و هوای خاصش خودش را دارد. امیدوارم مردم به ورزشگاه بیایند و از فوتبال لذت ببرند. البته خانم‌ها هم به ورزشگاه بیایند و از فوتبال لذت ببرند.

گفتنی است ملوان با قبول شکست چهار بر صفر مقابل استقلال ۱۸ امتیازی باقی ماند و موقتا به رده‌ دوازدهم سقوط کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha