۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۳
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85010553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهری: ساپینتو از روزی که آمد به من اعتماد داشت/ سیاوش واقعا فوتبالیست خوبی است

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: ساپینتو از روزی که آمد به من اعتماد داشت؛ من هم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم تا جواب اعتمادش را بدهم.

به گزارش ایرنا، سعید مهری عصر پنجشنبه پس از پیروزی تیمش برابر ملوان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی داشتیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان بهترین استفاده را ببریم و بازی را ببریم.

وی درباره‌ ارسال ۲ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش خاطرنشان کرد: پاس گل تلاش همه‌ بچه‌ها است. پاس بازیکنی وقتی به بار می‌نشیند یعنی تلاش همگی بازیکنان بوده است.

هافبک استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شکر که بردیم. به هوادارانمان بدهکار بودیم و خوب نتیجه نمی‌گرفتیم. البته مقابل سپاهان هم لایق باخت نبودیم.

وی درباره‌ بازگشت هواداران به ورزشگاه گفت: همیشه حضور هواداران در ورزشگاه باعث دلگرمی است. حضورشان مثل همیشه زیاد نبود ولی امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد و حضور داشته باشند.

هافبک استقلال درباره‌ جدایی احتمالی سیاوش یزدانی از این تیم تصریح کرد: من بعد از آن داستان با سیاوش صحبت نکردم. امیدوارم اگر مشکلی بوده حل بشود و اگر قصد جدایی دارد موفق شود. او واقعا فوتبالیست خوبی است.

مهری درباره‌ تعریف ساپینتو از او اذعان داشت: ساپینتو از روزی که آمد به من اعتماد داشت. من هم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم تا جواب اعتمادش را بدهم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha