جلالی: این برد شیرین هدیه به هواداران استقلال/ در فرم ایده‌آل هستم

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: امروز شاهد یک بازی خوب بودیم و کسب این پیروزی برای ما مهم بود و این برد را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل جلالی عصر پنجشنبه پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال برابر ملوان در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: هدف ما پیروزی و کسب ۳ امتیاز بود که موفق شدیم به آن دست پیدا کنیم. امروز شاهد یک بازی بسیار خوب بودیم و این برد را به هواداران تقدیم می کنیم.

وی در خصوص بازگشتش به ترکیب استقلال گفت: از کادر پزشکی تیم باید تشکر کنم چرا که در یک ماه گذشته تلاش بسیاری کردند که شرایط من به فرم مناسب بازگردد و خدا را شکر الان در وضعیت ایده‌آل هستم.

این مدافع استقلال در واکنش مسایل مطرح شده در نیم فصل و احتمال جدایی‌اش از جمع استقلالی‌ها گفت: من چیزی نشنیده بودم، الان شرایط خیلی خوبی دارم و هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند، چه یک دقیقه چه ۹۰ دقیقه با جان و دل برای استقلال بازی می‌کنم.

او در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند به کورس قهرمانی بازگردد یا خیر هم تاکید کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم. امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تمام تمرکز ما از امروز بر روی بازی بعدی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha