۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85010549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهباززاده: ماجرا بین من و ساپینتو خیلی سریع حل شد؛ در استقلال می‌مانم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم استقلال گفت: با سرمربی راجع به پیشنهاداتم صحبت کردم و در یک جلسه به نتیجه رسیدم که در استقلال بمانم.

به گزارش ایرنا، سجاد شهباززاده عصر پنجشنبه پس از پیروزی استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم. به این سه امتیاز نیاز داشتیم و خیلی مهم بود. حاکم کل بازی بودیم و روز خوبی برای همه‌ ما بود.

وی درباره‌ی شایعه‌ی جدایی‌اش از استقلال خاطرنشان کرد: من همیشه‌ی رابطه‌ی خوبی با رسانه‌ها داشتم و هر خبری بوده خودم گفتم. اما گاهی اوقات سکوت ما باعث می‌شود اخبار بی‌اعتبار و ضد و نقیض منتشر شود. خودم از برخی از این خبرها تعجب می‌کنم. در ابتدای یکی ۲ فصل گذشته و چند روز اخیر بازهم این اتفاق رخ داد.

مهاجم استقلال در پایان گفت: شرایط برای من بسیار واضح بود. با سرمربی راجع به پیشنهاداتم صحبت کردم. در یک جلسه به نتیجه رسیدم که در استقلال بمانم. متاسفانه یک سری از رسانه‌ها که خیلی از کانال‌هایی که به آنها خبر می‌دهند مطمئن هستند چیزهایی را منتشر کردند اما خیلی از آنها اشتباه و غلط بود. نمی‌توانم مدام بیایم و صحبت کنم و تکذیب کنم. می‌شد فهمید که اتفاق خاصی رخ نداده است و ماجرا بین من و مربی خیلی سریع حل شد. اینقدر فضای رسانه‌ای بی‌در و پیکر شده که برخی از رسانه‌ها همه چیزی می‌گویند و نمی‌شود کاری‌اش کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha