ایران میزبان اردوی مشترک با وزنه‌برداران قطر، ازبکستان و بحرین

تهران- ایرنا- با رایزنی مسوولان فدراسیون وزنه‌برداری ایران، اردو تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان، ازبکستان و قطر در تهران به صورت مشترک برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، با رایزنی صورت گرفته و توافق سجاد انوشیروانی با روسای فدراسیون‌های قطر، بحرین و ازبکستان، نخستین اردوی مشترک چهار کشور اسفندماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

طبق توافق انجام شده قرار است تا آغاز مسابقات سال آینده جوانان جهان که آبان‌ماه برگزار می شود چهار اردو در این چهار کشور برگزار شود که ایران میزبان نخستین اردوی مشترک خواهد بود.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران خود را برای گزینشی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می‌کند. ورزشکاران مدعی این رشته باید در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ و قهرمانی قاره‌ها در سال ۲۰۲۴ شرکت کنند. شماری از ورزشکاران مدعی نیز در مسابقات جهانی کلمبیا به عنوان نخستین گزینشی المپیک شرکت کردند.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران همچنین اوایل اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ به مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی اعزام خواهد شد.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران و سه کشور دیگر در حالی برگزار می‌شود که در ترکیب این تیم‌ها نامداران پولاد سرد حضور دارند. روسلان نورالدین‌اُف و اکبر ژورایف (ازبکستان)، گورمیناسیان و لسمن پارادز از بحرین و فارس الباخ قطری مهمترین چهره‌های شناخته شده در این اردوها هستند.

در ترکیب ایران نیز قهرمانان نامداری مانند کیانوش رستمی (طلا و نقره المپیک) ، سهراب مرادی (طلای المپیک)، علی داودی (نقره المپیک) و رسول معتمدی (قهرمان جهان و آسیا) حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha