رقابت‌های لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - نایب رییس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور در گروه چهارم به میزبانی این استان آغاز شده است.

«لیلا واحدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این رقابت ها تیم های توسعه ورزش بیجار، سنگ آهن بافق، الماس ایلام، دنیش نان کرمانشاه، ققنوس فسا و میعاد بردسیر حضور دارند که به مدت پنج روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این تیم ها به صورت دوره ای با یکدیگر مسابقه خواهند داد تا ۲ تیم برتر با احتساب امتیازهای دور رفت و برگشت جواز حضور در دوره یک هشتم نهایی را کسب کنند.

رییس هیات والیبال استان کرمانشاه اضافه کرد: در نهایت از میان تیم های برتر چهار گروه حاضر در رقابت های دسته اول دو تیم به مسابقات لیگ برتر راه خواهند یافت.

واحدی یادآور شد: در دور رفت این رقابت ها که به میزبانی شهرستان فسا برگزار شد، تیم دنیش نان کرمانشاه با چهار برد قاطع و تنها با یک شکست مقابل تیم ققنوس فسا توانست در این مرحله در جایگاه دوم قرار بگیرد.

رقابت‌های لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز شد

وی گفت: در نخستین روز این رقابت ها ققنوس فسا در سه گیم متوالی میعاد بردسیر را شکست داد، دنیش نان کرمانشاه با همین نتیجه از سد الماس ایلام گذشت و سنگ آهن بافق نیز با نتیجه سه بر یک توسعه ورزش بیجار را مغلوب کرد.

به گزارش ایرنا، هم اینک حدود پنج هزار نفر ورزشکار بیمه شده در استان کرمانشاه در رشته والیبال فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲ هزار نفر را بانوان تشکیل می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha