تیم والیبال «دنیش نان» کرمانشاه در رتبه نخست جدول ایستاد

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: با پایان دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور در گروه ششم، تیم والیبال «دنیش نان» این استان در رتبه نخست جدول ایستاد.

«فرهمند سال‌افزون» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رقابت های دور رفت این مسابقات به میزبانی شهرستان فسا و از روز ۱۵ آبان ماه جاری با حضور تیم های توسعه ورزش بیجار، سنگ آهن بافق، الماس ایلام، دنیش نان کرمانشاه، ققنوس فسا و میعاد بردسیر به مدت پنج روز برگزار شد.

وی افزود: در نهایت تیم دنیش نان کرمانشاه تنها با یک شکست مقابل تیم ققنوس فسا توانست این مرحله را با موفقیت و صدرنشینی به پایان برساند.

سال افزون ادامه داد: بدین ترتیب نماینده شایسته استان کرمانشاه در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک بانوان کشور با چهار برد قاطع و تنها یک باخت به کار خود پایان داد.

رییس هیات والیبال کرمانشاه اضافه کرد: دور برگشت این رقابت ها نیز ۱۴ آذرماه برگزار خواهد شد که هنوز میزبان این مرحله مشخص نشده است.

سال‌افزون گفت: در پایان دور رفت و برگشت این رقابت ها ۲ تیم به مرحله نهایی این رقابت ها که هم اکنون در ۶ گروه پنج تیمی در کشور در حال برگزاری است راه پیدا خواهد کرد که در نهایت از این گروه نیز ۲ تیم جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب می کنند.

به گزارش ایرنا، هم اینک حدود پنج هزار نفر ورزشکار بیمه شده در استان کرمانشاه در رشته والیبال فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲ هزار نفر را بانوان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha