قدردانی از تیم ملی فوتبال در دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) پایتخت

تهران- ایرنا- دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر(عج) پایتخت با عنوان «هواداریت می‌کنیم تا ابد» برای قدردانی از زحمت‌ها و تلاش‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر(عج) پایتخت بامداد امروز- چهارشنبه (نهم آذر) با عنوان «چه در روز خوب و چه در روز بد/هواداریت می‌کنیم تا ابد» برای قدردانی از زحمت‌ها و تلاش‌های بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی شد.

در توضیح این دیوارنگاره که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی شده آمده است: «ما کنار شما هستیم تنها نخواهید بود. به تلاش‌تان خسته نباشید می‌گوییم. شما دلیران ایران زمین هستید. تلاش‌های شما از چشمان مردم عزیز ایران دور نمی‌ماند. بچه‌ها مچکریم.»

محمد تقی‌پور طراحی گرافیک و مجتبی حسن‌زاده طراحی نوشتار این دیوارنگاره را برعهده داشتند.

قدردانی از تیم ملی فوتبال در دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) پایتخت

سازمان هنری رسانه‌ای اوج با همکاری خانه طراحان انقلاب اسلامی پیش از این نیز همزمان با فرارسیدن موعد بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) تهران را با تصویری از بدرقه‌ تیم ملی فوتبال توسط نامداران و اسطوره‌های ایران زمین و نیز با تصویری از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و مضمون «تا پای جان برای ایران» رونمایی کرد.

بیست ‌و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر امسال در قطر برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران ۲۹ آبان در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف انگلیس رفت و در دومین مسابقه، تیم ملی فوتبال کشورمان و ولز چهارم آذر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار هشتم آذر به مصاف آمریکا رفت و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha