۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84952800
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: اغتشاشات اخیر جبهه حق از باطل را مشخص کرد

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اغتشاشات اخیر چهره‌های بسیاری از افراد ضد انقلاب اسلامی را نمایان و جبهه حق از باطل را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد امام(ره) این شهر ابراز داشت: دشمن و استکبار به اسم آزادی، به دنبال ایجاد انحراف در جامعه است و انتظار می‌رود زنان و مردان جامعه با هوشیاری، فریب دشمن را نخورند.

وی با طرح این پرسش که چرا دختران ما باید فریب دشمنان را بخورند، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی دینی است و امروز آزادی که دشمن به این بهانه جوانان را فریفته است، آزادی حیوانی محسوب می‌شود.

امام جمعه سمنان با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف، یادآور شد: راه رسیدن به سعادت و تعالی اطاعت از خداوند و رعایت تقوا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به هفته بزرگداشت بسیج تصریح کرد: بسیج لشکر مخلص است که در شرایط مختلف بدون چشمداشت برای خدمت به مردم پای کار می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز افتخار ایران این است که الگوی جهان اسلام در زمینه تشکیل بسیج محسوب می‌شود و تشکیل گروه بسیجی حشدالشعبی در عراق نمونه‌ای از این الگوبرداری است.

وی ادامه داد: بسیج به حرف نیست و باید نیروهای بسیجی در عمل بسیج را معنا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی بیان کرد: هر فرد در محدوده کاری خود باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کند و امروز دشمنان برخی افراد را فریب دادند،اما مردم فریب نخوردند و در اغتشاشات شرکت نکردند.

وی تصریح کرد: دشمن با شکست در پروژه کشاندن مردم به خیابان‌ها برای ایجاد اغتشاش پا را فراتر برده و دست به ترور و اقدام‌های مسلحانه دست‌ زدند که به زودی بساط آنان جمع می‌شود.

خطیب جمعه سمنان تصریح کرد: شهید مدرس از روحانیان مخلص و در رکاب امام خمینی(ره) است که خدمات ارزنده در راه دین و استکبارستیزی عرضه کرد و مشعل فروزان دین بود.

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب ادامه داد: پایه نظام جمهوری اسلامی روحانیت و حوزه علمیه و عامل ترویج فقاهت در جامعه هنر صداقت، تعهد، شجاعت و احساس مسوولیت است و دشمن با حربه‌های مختلف ضربه‌زدن به نظام را دنبال می‌کند و جهاد تبیین، لازمه مقابله با دشمن است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روز نیروی دریایی (هفتم آذر) افزود: شهید دریادار همتی اهل سمنان و فرمانده ناوچه پیکان خدمات ارزنده‌ای را به کشور عرضه و با فدای جان خویش در راه دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهال انقلاب را آبیاری کرد و به پاس خدمات ارزنده این شهید والامقام رهبر معظم انقلاب هفتم آذر را به مناسبت شهادت شهید دیادار همتی روز نیروی دریایی نامیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha