نماینده مجلس: عوامل دشمن در اغتشاشات سیلی سختی از مردم می‌خورند

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که اغتشاش را سرلوحه کار خود قرار دادند و از آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع عربی دستور می‌گیرند سیلی سختی از مردم می‌خورند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر خانی روز شنبه در آیین رزمایش جهادگران فاطمی ۲ شهرستان شاهرود بخش بیارجمند افزود: افرادی که نسبت به اقدام‌های مجلس، دولت و دستگاه قضایی اعتراض و انتقاد دارند، صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

وی با بیان اینکه مجلس، دولت و دستگاه قضایی و همه مسوولان کشور باید اعتراض و انتقادهای به حق مردم را گوش کرده و به آن عمل کنند، تصریح کرد: مسوولان باید خواسته‌های به حق مردم را با هرزبانی که بیان می‌شود با دل و جان بپذیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تحریک اغتشاشگران برای تجزیه ایران را هدف کور دشمنان خواند و اظهار داشت: معاندان نظام اوایل پیروزی انقلاب با همه ابزاری که داشتند و سقوط انقلاب بعد از یک ماه را ادعا می‌کردند، نتوانستند به اهداف خود برسند؛ این در حالی است که امروزه جمهوری اسلامی قدرتمندترین کشور منطقه است.

وی به گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: امروز نظام، کشور و انقلاب به تفکر بسیجی، جهادی و شهادت برای پیشبرد اهداف نیازمند است، تفکری که ۴۳ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل همه طوفان‌های سهمگین داخلی و خارجی محافظت کرد.

تفکر بسیجی پاک، شفاف و زلال است

خانی با بیان اینکه تفکر پاک، شفاف و زلال بسیجی در همه میدان‌ها فقط به خاطر خدا، مردم و انقلاب پابرجا است، افزود: دشمنان نظام، اسلام و ایران این تفکر را با همه وجود درک کرده‌اند و به دنبال حذف تفکر بسیجی هستند.

وی، تفکر و روحیه بسیجی را موجب پیروزی در تحرکات مسلحانه سال ۱۳۶۰ در داخل شهرها دانست و گفت: این تحرکات مسلحانه در داخل شهرها به دستور آمریکا، رژیم صهیونیستی و پیاده نظام آنها، منافقان آغاز شد که مردم را در کوچه و بازار به رگبار می‌بستند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی، نیروهای امنیتی و نظامی با رأفت با آشوبگران برخورد می‌کنند این رفتار سقف و زمانی دارد، دشمنان باید بدانند که ایران از آنچه فکر می‌کنند قویتر است.

وی با اشاره به اینکه امروزه بین قوه‌های مقننه، مجریه و قضاییه وحدت و هماهنگی خاصی برقرار است، افزود: قوای سه‌گانه با همه توان پای کار آمدند تا مشکلات مردم را با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رفع کنند، این امر را دشمنان درک کرده و به همین خاطر است که فتنه‌ها و آشوب ها را به راه انداخته‌اند.

خانی با بیان اینکه به لطف خداوند از این گردنه هم با افتخار عبور خواهیم کرد، ابراز داشت: مردم ایران به دنیا ثابت می‌کنند که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: وحدت و یکپارچگی کنونی بین مسوولان استان طی ۴۳ سال گذشته بی نظیر و زبانزد است.

کارخانه سیمان بیارجمند پس از ۱۶ سال راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارخانه سیمان بیارجمند پس از ۱۶ سال راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: با راه‌اندازی این کارخانه تحولی در منطقه بیارجمند و خارتوران با اشتغال دست‌کم ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم به وجود خواهد آمد.

خانی با اشاره به اینکه سیمان سفید با راه‌اندازی این کارخانه به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌شود، ابراز داشت: ۳۸ هزار سهامدار شهرستان‌های شاهرود، میامی و بیارجمند از فعالیت این کارخانه بهره مناسبی خواهند برد.

وی به گازرسانی منطقه خارتوران اشاره کرد و افزود: گازرسانی به این منطقه در دستور کار است و برای مرحله نخست این طرح ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

۲۹ آبان تا پنج آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

بیارجمند یکی از بخش‌های سه‌گانه شاهرود در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق این شهرستان قرار داد.

شهرستان شاهرود با ۵۴ هزار کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha