۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84954574
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: طرح‌های بلندمدت فرهنگی برای تربیت نسلی انقلابی تدوین شود

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت:تربیت نسل آینده‌ساز و جوان انقلابی نیازمند طرح‌های بلندمدت فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز یکشنبه در دیدار جمعی از اعضای سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر افزود: باید با عمق‌بخشی به برنامه های فرهنگی در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تبریک هفته بسیج، به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: نعمت رهبری از الطاف خاصه خداوند متعال برای مسلمین جهان و به ویژه ملت شریف ایران است و خدا را شاکریم که در عصر حاضر و تحت‌ لوای رهبر معظم انقلاب قرار داریم.

وی به اهمیت کارکرد بسیج طلاب و روحانیون اشاره و بیان کرد: باید از تجربیات موفق گذشته استفاده شود و با عمق بخشی بر آموزش و برنامه ریزی های فرهنگی در جهت تربیت جوانان مومن و انقلابی تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: در امور فرهنگی می بایست یک برنامه منسجم و مدون داشت و از تمامی ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و موثر در قالب طرح های ماندگار و بلند مدت استفاده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان، بر حضور فعال طلاب و روحانیون بسیجی در قالب گروهای جهادی و نقش آفرینی در عرصه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حوادث ناگوار طبیعی مانند سیل و زلزله، کرونا، مواسات و کمک های مومنانه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی از آمادگی و برنامه ریزی مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بر توانمندسازی طلاب و روحانیون بسیجی در حوزه های مختلف فرهنگی و سیاسی خبر داد و توجه به رسالت طلاب و روحانیون در عرصه جهاد تبیین را از مهم ترین اولویت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان برشمرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha