۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84949373
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نماینده سمنان در مجلس خبرگان: گروه‌های سیاسی با وحدت به حفظ امنیت کمک کنند

سمنان- ایرنا- نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در برهه کنونی علاوه بر حس وظیفه‌شناسی، با وحدت خود به حفظ امنیت کشور کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از صاحبان رسانه و اعضای بسیج رسانه استان سمنان با تبریک هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنجم آذر) افزود: وجود فاصله بین اصلاح‌طلب و اصول‌گرا خیالی است، چرا که انقلاب اسلامی با وحدت و همراهی تمامی افراد به ثمر نشست.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب زیربنای وحدت جناح‌ها و گروه‌های مختلف کشور و عامل ثبات ایران هستند و ضرورت دارد آحاد جامعه به فرموده‌های ولی فقیه زمان گوش فرا دهند.

وی با یادآوری اینکه حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، اضافه کرد: در این بین بسیج نقش مهمی دارد و بسیجیان باید با اخلاص و حضور به موقع در صحنه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی همیشه بر اخلاص بسیجیان اذعان داشتند.

وی افزود: بسیج در تمامی صحنه‌ها و میدان‌های مورد نیاز مردم وارد شده و سربلند بوده‌ است؛ از مسائل امنیتی پیش‌ از دفاع مقدس گرفته تا هشت سال ایستادگی و مقاومت جانانه در دفاع مقدس و تا به امروز که تبدیل به یک الگوی بزرگ شده‌ و در بسیاری از کشورهای منطقه و حتی غیرمسلمان جنبش‌ها و خیزش‌هایی به تأسی از بسیج علیه حاکمان مستبد ایجاد شده‌ است.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیجی باید همواره برای پیشرفت نظام در میدان باشد و برای تحقق جهاد تبیین طبق تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب، سربازی کند.

آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: گروه‌های موثر با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، برخورد جدی با اغتشاشگران را مطالبه کنند، نیروهای انقلابی تاکنون با اغتشاشگران با مدارا برخورد کرده‌اند، اما این پرسش مطرح است که مدارا تا کی؟

در این نشست، محمود احمدی مسوول سازمان بسیج رسانه استان سمنان برنامه‌های این مجموعه از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی اخلاق رسانه را برشمرد و برخی صاحبان رسانه نیز دغدغه‌های خود را در برهه کنونی تبیین کردند.

به گزارش ایرنا، هفته بزرگداشت بسیج امروز (۲۹ آبان) آغاز شده و تا پنجم آذر ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha