۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84932329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمریکا در مورد ایران و مردم آن دچار خطای محاسباتی شده است

قزوین-ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به واسطه اطلاعات نادرست و تحلیل های آبکی که سلطنت طلبان خام اندیش، منافقان جنایتکار و مزدورانش در مورد ایران و مردم آن به آنها می دهد در مورد میهن اسلامی ما دچار خطای محاسباتی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نیکزاد روز جمعه پس از حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و در جمع نمازگزاران آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجد النبی (ص) قزوین افزود: آمریکا در خصوص ایران فریب چند سلطنت طلب و اغتشاشگر فراری و منافقین آلبانی نشین را خورده که با فروش و تبلیغ دروغ روزگار می گذرانند، در حالی که باید بداند ملت ایران هیچ گاه از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است، دست نمی کشد.

وی با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امروز،گفت: دشمنان به حضور مردم در این صحنه ها باید دقت کنند و اگر عقل داشته باشند باید از این مناسبت ها عبرت بگیرند.

نیکزاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به سلطه آمریکا در میهن ما پایان داد و استقلال و آزادی را برای ایرانیان به ارمغان آورد و الهام بخش سایر کشورها در حوزه استکبارستیزی شد،افزود: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و نظام برای آن است که بر خلاف منافع استکباری آمریکا ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران در ۱۳ آبان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و روحیه استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان کشاندند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی دژی مستحکم و مقتدر در منطقه به شمار می رود و ضربه به زدن به آن و توقف اقتدار و پیشرفت آن از سوی مستکبران یک خیال خام است.

نیکزاد در بخش دیگری لز صحبت های خود گفت: دشمنان با تمام قوا در برابر جمهوری اسلامی ایستاده اند و فتنه های زیادی را برای ما طراحی کردند که از همه آن ها عبور کرده ایم.

وی با بیان اینکه فتنه فعلی متفاوت تر از گذشته است و دشمن همه ابزارها و امکاناتش را در آن به کار گرفته است،  اظهار داشت: امروز دشمن حتی سلبریتی های خارجی را که ایران را نمی شناسند در برابر ما قرار داده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تمام جبهه کفر با همه توان و تجهیزاتش به میدان آمده و تلاش دارد تا با ایجاد اغتشاش در کشور ما به اهداف شوم خود دست یابد که ملت مومن و انقلابی ایران این اجازه را به آنها نخواهد داد.

وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب همه رسانه ها و بوق های تبلیغاتی خود را به خط کرده اند،افزود: با این وجود مردم ما به این هجمه ها و جنگ رسانه ای دشمن توجه ندارند و به رسانه هایی که صورت حساب آنرا خاندان سلطنتی انگلیس و رژیم سعودی پرداخت می کند، اعتماد نمی کنند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: مردم ما صاحب بصیرت بوده و فریب تبلیغات و هجمه رسانه ای دشمنان را نخواهند خورد.

وی اظهار داشت: کارنامه آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سعودی در حوزه حقوق بشر و تروریسم که رسانه هایشان در حال هجمه و تبلیغات علیه ما هستند، برای همگان روشن و مشخص است.

نیکزاد با بیان اینکه ایران بزرگترین قربانی تروریسم است،افزود: میهن اسلامی ما دارای ۱۷ هزار شهید ترور است که بیشتر آنها مردمان عادی بوده اند و آمریکا حامی جانیانی بوده که این جنایت ها را انجام داده هستند.

وی ادامه داد: امروز افراد جنایتکاری مانند مریم رجوی با حمایت مستکبران ندای آزادی سر می دهند که دستشان به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است.

این مسوول گفت: افرادی که شعار آزادی در اینستاگرام سر می دهند و ژست حقوق بشری دارند، هشتگ "آرتین" فرزند خردسالی که در جنایت تروریستی شاهچراغ شیراز پدر مادر و برادرش را از دست داد را محدود کردند و آنرا تحمل نکردند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در این میان عده ای نیز سودای تجزیه خاک ایران را دارند و می خواهند خاک میهن ما تکه تکه شود که باید به تجزیه طلبان تاکید کرد هیچ گاه خواب کثیف شان تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت انسجام و اتحاد بیشتر میان ملت در شرایط کنونی و با بیان اینکه مردم ما گوش به فرمان رهبری بوده و اجازه دخالت بیگانگان را نخواهند داد،گفت: صف افرادی که انتقاد و مطالبه دارند با اغتشاش گران جداست و آشوب گران باید بدانند با آنها دیگر با مماشات رفتار نمی شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: درهای انتقاد و مطالبه گری در عالی ترین سطوح حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی باز است اما با افرادی که بخواهند به بهانه انتقاد کشور را به آشوب بکشانند و امنیت مردم را به چالش بکشند و دنباله رو اهداف دشمنان باشند، باید برخورد جدی شود.

نیکزاد در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه دولت سیزدهم گام های بزرگی برای حل مشکلات مردم از جمله در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان برداشته است،افزود: در هشت سال قبل شاهد تلنبار شدن مشکلات بودیم و باید به دولت مردمی سیزدهم برای رفع آنها فرصت دهیم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha