هشدار فرماندار پاوه به مدیران کم‌کار دستگاه‌های اجرایی

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان پاوه با هشدار به برخی از مدیران کم کار دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت: در صورت استمرار این وضعیت با این دسته از مدیران منفعل برخورد شده و عزل خواهند شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، «اردشیر رستمی» در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: بسیاری ار تخلفات در ساخت و سازها و گرانی های افسار گسیخته در پاوه بدلیل بی توجهی و منفعل بودن مدیران دستگاه های مرتبط است که خود را در چهارچوب اداره محبوس کرده و منتظر معجزه هستند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری با احصای مشکلات مردم در جهت رفع این مشکلات باید تمام توان خود را به کار گیرند افزود: مدیران دستگاه های نظارتی نیز با حضور میدانی در بازار و سطح شهر و روستاها نباید منتظر گزارش مردم برای پیشگیری و مقابله با تخلفات باشند.

فرماندار پاوه با هشدار به این مدیران و دیگر مدیران شهرستانی افزود: در صورت استمرار این وضعیت و عدم تغییر شیوه کار این دسته از مدیران، قطع به یقین با آنها برخورد و عزل خواهند شد.

مردم در برابر فتنه دشمنان هوشیار باشند 

رستمی با اشاره به اوضاع کنونی کشور گفت: امروز با یک فنته مواجه هستیم که دشمنان در فضای مجازی به راه انداخته اند که باید با بصیرت و هوشیاری این فتنه را نیز خنثی کنیم.

وی تاکید کرد: در این میدان و در مقابله با این فتنه، نقش مدیران و کارکنان ادارات بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رستمی اضافه کرد: مدیران و کارکنان با رعایت عدل و انصاف مبارزه با رانت و فساد اداری در راستای حل مشکلات و خدمت به مردم به وظایف اداری و اخلاقی خویش عمل کنند.

مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌ها از ایجاد موانع در طرح های اشتغالزا اجتناب کنند

وی با اشاره به فعال شدن دبیرخانه اشتغال و تلاش مضاعف دستگاه های عضو کمیته اشتغال برای ایجاد اشتغال واقعی در شهرستان و رفع موانع آن در این شهرستان ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌ها از ایجاد موانع و بهانه جویی در تصویب طرح های اشتغال و پرداخت تسهیلات اجتناب کنند.

فرماندار پاوه با بیان اینکه در صورت مشاهده تخلف و ایجاد موانع اشتغال توسط هر دستگاه اجرایی و بانک ها با آنها برخورد قاطع خواهد شد افزود: دوران مماشات با مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و بانک‌ها تمام شده و ایجاد نارضایتی و نگرانی مردم از هیچ دستگاه و مدیری پذیرفته نیست.

رستمی به تخصیص اعتبارهای سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه ها با تمام توان برای گرفتن سهم شهرستان از این اعتبارات تلاش کرده و نسبت به اتمام و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام در حوزه گازرسانی ، آبرسانی ،آسفالت راه های ارتباطی، فاضلاب‌های شهری و روستایی قبل از آغاز فصل بارش اقدام کنند.

وی همچنین در ادامه این جلسه بر نظارت و کنترل وضعیت کشتارگاه دام، سایت پسماند، رفع مشکلات باقی مانده مسکن مهر تپه کوله، فعال شدن پلیس ساختمان در شهر پاوه به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و فعال شدن ستاد رفع سد معبر نیز تاکید کرد و گفت: معاونت های سیاسی، اجتماعی، امور عمرانی، برنامه ریزی و بخشداران ملزم به پیگیری تمامی این موارد هستند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۳۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha