۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84920087
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بارندگی‌های شدید در برخی مناطق گیلان ادامه دارد

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به هشدار سطح نارنجی برای این استان تا ظهر فردا "دوشنبه" گفت: بارندگی های شدید در برخی مناطق گیلان تا ظهر فردا (یکشنبه) ادامه دارد.

سمانه نگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر روز گذشته (جمعه) به گیلان عنوان کرد: این سامانه موجب بارندگی های متناوب، وزش باد و کاهش دما در مناطق مختلف استان شده ضمن اینکه افزایش سطح آب رودخانه‌ها، لغزندگی و مه آلودگی پدیده غالب این سامانه است.

وی بیان داشت: دمای فعلی شهر رشت ۱۵ درجه سانتیگراد است و سردترین هوای استان در ایستگاه اسب وونی تالش با ۶ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش متوسط هشت تا ۱۵ درجه ای دمای هوای استان طی امروز اضافه کرد: پیش از این میانگین دما در نوار جلگه ای ۲۴ درجه سانتیگراد بود.

وی با بیان اینکه دریا امروز و فردا با ارتفاع موج حداکثر ۲ متر برای فعالیت‌های دریایی و صید نامناسب است، خاطر نشان کرد: شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی استان بیان داشت: این سامانه بارشی تا فردا یکشنبه به تناوب به فعالیت خود ادامه می دهد و از ظهر فردا تضعیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته جاری با افت و خیز دمایی مواجه خواهیم شد، خاطر نشان کرد: از بعدازظهر دوشنبه شاهد سامانه بارشی ضعیف تر خواهیم بود که تا عصر سه شنبه ادامه می یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha