۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85231298
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۲۰ میلیمتر در آستارا باران بارید

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبر: 85231298
۲۲۰ میلیمتر در آستارا باران بارید

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: طی ۱۲ ساعت ۲۲۰ میلیمتر باران در شهرستان آستارا بارید که از این میزان بیش از ۱۳۵ میلیمتر در فاصله ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد تا ۶:۳۰ صبح امروز رخ داد.

آرش نبی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان تالش با ۴۷ میلیمتر و رضوانشهر با ۳۶ میلیمتر به ترتیب بعد از آستارا بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه تا اواخر وقت فردا هشدار سطح نارنجی برای بارش‌ها در استان گیلان صادر شده‌است، اضافه کرد: طی این مدت بارندگی در برخی مناطق شدید و قابل ملاحظه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: این سامانه بارشی به تدریج از اواخر وقت فردا "سه‌شنبه" از استان خارج می شود و ناپایداری ها کاهش می یابد که پیرو آن از روز چهارشنبه دما سه تا پنج درجه در استان افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ازبرم سیاهکل با ۳۰ درجه گرمترین و اسب وونی تالش با ۱۰ درجه خنک ترین مناطق استان گیلان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۲۰ درجه و رطوبت ۱۰۰ درصد است.

کارشناس هواشناسی استان گیلان بیان کرد: دریا امروز و فردا برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است، صبح چهارشنبه هم در برخی ساعات نامناسب پیش بینی شده اما پنجشنبه شرایط برای فعالیت های دریایی مناسب است.

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌ها و اطلاعات هواشناسی نشانگر ورود سامانه بارشی از عصر و اواخر وقت امشب (یکشنبه) به استان است.

بیشتر بخوانید:

گیلان بار دیگر بارانی می‌شود

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha