۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۹
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 84869501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شایسته: انصراف دادم تا ثابت شود اخلاق همیشه در کشور پابرجاست

تهران- ایرنا- عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: به دلیل پایبندی بر اخلاق و اینکه جامعه و ملت عزیز بدانند اخلاق همیشه در کشور پابرجاست و نسل تختی هنوز در رگ و خون ایرانی باقی است، از نامزدی ریاست کمیته المپیک انصراف دادم.  

به گزارش ایرنا، مجید شایسته به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک بود که پس از بحث با صالحی‌امیری از کاندیداتوری خود انصراف داد.

عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عصر یکشنبه در پایان این مجمع انتخاباتی، گفت: امیدوارم محمود خسروی‌وفا و تیم جدید موفق باشند و بتوانند روز به روز به ترقی و پیشرفت ورزش کشور کمک کنند.  

شایسته در مورد رقابت نزدیک خسروی وفا و علی‌نژاد برای تعیین ریاست کمیته بیان کرد: رقابت خوب و تنگاتنگی بود. نشان داد در کشور دموکراسی وجود دارد و رای را اعضای مجمع تعیین کردند که این اتفاق خوبی است.

او در مورد حواشی علیرضا دبیر با اعضای هیات اجرایی سابق گفت: دبیر است دیگر. علیرضا دوست ماست و برای کشتی زحمت می‌کشد. برای کشور مدال‌آورده و قهرمان المپیک است. بالاخره چیزهایی مد نظر دارد و بیان می‌کند. همین که افراد در مجمع نظر خود را بیان می‌کنند، اتفاق خوبی است.

در پایان مجمع انتخاباتی امروز، خسروی‌وفا با ۲۸ رای ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده گرفت. علی‌نژاد هم ۲۷ رای به دست آورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha