خسروی‌وفا: من نماینده تمام فدراسیون‌ها هستم/سیاست‌های صالحی امیری را ادامه می‌دهم

تهران- ایرنا- رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: سعی می‌کنم فضای آرامی ایجاد کرده و با تمام فدراسیون‌ها در تعامل باشیم و با هیچ فدراسیونی تقابل نخواهم داشت، هدف ما تعامل با وزارت ورزش و فدراسیون‌هاست.

به گزارش ایرنا؛ «محمود خسروی‌وفا» عصر یکشنبه بعد از انتخابش به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حضور حیدر فرمان در این جلسه را به فال نیک می‌گیرم. رقابت نزدیک و صمیمانه و در فضای دموکراسی برگزار شد.

وی افزود: نه به خاطر انتخابم بلکه به خاطر انتخاباتی خوبی که برگزار شد خوشحالم. من در این چند ساله دیدم همه منصفانه کار کردند. از سجادی به خاطر صبوری که به خرج داد تشکر می‌کنم. از هیات اجرای که مقابل انتقادها تحمل کردند و شخصیت‌هایشان به خاطر اشکالات اساسنامه آسیب دید، تشکر می‌کنم.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: مسیر صالحی‌امیری را ادامه می‌دهم و درس‌های زیادی از او گرفتم. در اموری که می‌تواند نتیجه ورزش را به کیفیت بالاتری سوق دهد، دعوت به همکاری می‌کنم. نمی‌توانیم صالحی‌ امیری را به عنوان یک شخصیت فرهنگی نادیده بگیریم و سعی می‌کنیم همواره در کنار ما حضور داشته باشد.

خسروی‌وفا تصریح کرد: سعی می‌کنم فضای آرامی ایجاد کنیم و با تمام فدراسیون‌ها در تعامل باشیم و با هیچ فدراسیونی تقابل نخواهم داشت، هدف ما تعامل با وزارت ورزش و فدراسیون‌هاست. سیاست‌های صالحی امیری را ادامه می‌دهم.

وی تاکید کرد: از ساعی و دبیر به عنوان دو عضو المپیکی تشکر ویژه می‌کنم چون حضورشان برای من بسیار مهم بود. از میراسماعیلی هم متشکرم. حیدر فرمان شاهد فضای دموکراسی حاکم بر انتخابات بود. هدفمند پیش‌ می‌رویم.

خسروی‌وفا گفت: امیدوارم ظرفیت‌های ویژه‌ای برای حضور خانم‌ها ایجاد شود و امیدوارم هیئت اجرایی و مجمع برای افزایش ظرفیت حضور خانم‌ها کمک کند.

وی  اظهار داشت: تجربه ۴ دهه حضور من در ورزش را می‌دانید و مدیریتم بر مبنای تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های حاکمیتی و نهادهای ورزشی است.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک درباره علت تصمیم خود به حضور در انتخابات گرفت، خاطرنشان کرد: در اواخر سال پیش آقای سجادی به من پیشنهاد حضور در کمیته را دادند و نگران کمیته بودند، در ادامه آقای صالحی امیری هم با توجه به نگرانی‌شان به من پیشنهاد دادند تا ثبت‌نام کنم و  حالا بار این مسئولیت بر عهده من و هیئت اجرایی جوان و متخصص ورزشی قرار گرفته است. ما سعی می‌کنیم همین مسیر را البته با سیاست‌ها و نقطه نظرهای جدید ادامه بدهیم.

وی با بیان اینکه در اولین کار، فردا ساعت ۸ صبح اولین جلسه هئیت اجرایی برگزار می‌شود، تاکید کرد: هدفمان ارتقای کیفیت مسابقات ورزشی، حضور باکیفیت در بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس با گرفتن سهمیه‌های مناسب در شان ورزش کشور است.

خسروی‌وفا افزود:وفاق مهم ترین موضوعی است که باید به آن بپردازیم و در این راستا هماهنگی با وزارت ورزش، فدراسیون‌ها و نهادهای دیگر را در راستای ارتقای ورزش کشور با توجه به ظرفیتی که دارد، دنبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت:در این دوره توجه ویژه به ورزشکاران خواهیم داشت، مسیری که آقای صالحی امیری در بحث فعالیت‌های فرهنگی، ساخت موزه، تاریخ شفاهی و ساخت و سازها داشتند را هم ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه صالحی امیری  امروز با رای اعضا عضو دائمی مجمع کمیته ملی المپیک شدن، گفت: وی در جلسات هیئت اجرایی در تمام جلسات در کنار ما حضور خواهد داشت و از تجربه هایشان استفاده خواهیم کرد.

خسروی وفا درباره حضور همزمانش در کمیته پارالمیپیک هم تصریح کرد: انتخابات کمیته پارالمپیک در آذرماه است، سعی می‌کنم کارم را در کمیته ملی المپیک متمرکز کنم و در کمیته پارالمپیک نایب رئیس تمام وقت کار را برعهده بگیرد و چون در یک ساختمان و کنار هم هستیم، سعی می‌کنیم وقفه ای در فعالیت‌های پارالمپیک به وجود نیاید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha