۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 84869512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورای المپیک آسیا: مجمع انتخاباتی ایران شفاف و دموکراتیک بود

تهران- ایرنا- عضو شورای المپیک آسیا گفت: بسیار خوشحالم که مجمع روشن و دموکراتیک بود و من به عنوان نماینده شورای المپیک آسیا در این مجمع حضور داشتم.

به گزارش ایرنا، حیدر فرمان عصر یکشنبه بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ایران گفت: از این که امروز و در این روز تاریخی در کنار شما هستم خوشحالم. به خسروی‌وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک ایران تبریک می‌گویم و نیز به اعضای هیئت رئیسه و هیئت اجرایی تبریک می‌گویم.

وی افزود: بسیار خوشحالم که مجمع روشن و دموکراتی بود و من به عنوان نماینده شورای المپیک آسیا در این مجمع حضور داشتم. شاهد برگزاری مجامعی درکشورهای مختلف سراسر جهان بوده‌ام. معتقدم در زیر چتر هدایت خوب صالحی‌امیری که توانست اعضا را گرد هم آورد، شاهد جلسه بسیار خوبی بودیم. در زمان حضور صالحی‌امیری شاهد پیشرفته جنبش المپیک در ایران بودیم و این فقط مختص ورزشکاران نبود بلکه در بخش زیرساخت‌ها و امور اداری هم شاهد این موضوع بودیم.

حیدر فرمان تصریح کرد: مطمئنا شاهد پیشرفت‌های زیادی با تلاش‌های صالحی‌امیری بودیم و امیدوارم که رئیس بعدی نیز این روند را در آینده ادامه خواهد داد. همان‌طور که در جریان هستید، بازی‌های ساحلی اندونزی، بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس را در پیش داریم و این یک چالش برای کمیته ملی المپیک ایران است و امیدوارم شاهد موفقیت کمیته ملی المپیک ایران در این رویدادها باشیم.

وی افزود: امیدوارم شما را در مجمع عمومی شورای المپیک آسیا و آنوک ببینیم. این اولین مجمعی است که شما با دیگر روسای کمیته‌های ملی المپیک آسیا در مجمع عمومی کامبوج و نیز روسای المپیک کشورهای جهان در آنوکسئول دیدار خواهید کرد. از مهمان‌نوازی شما متشکرم و از برگزاری مجمع دموکراتیک و همه اعضا تشکر می‌کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha