۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 84869465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری: انتخابات کمیته ملی المپیک یکی از ورزشی‌ترین انتخابات‌ها بود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک یکی از ورزشی‌ترین انتخابات‌ بود. با اینکه تجربه اولم بود و حاشیه‌های انتخابات را زیاد دیده بودم، فکر نمی‌کردم به این راحتی باشد.  

به گزارش ایرنا،  جواد داوری روز یکشنبه در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: مجمع انتخاباتی کمیته المپیک به خوبی در بخش رئیس و اعضای هیات اجرایی بدون حاشیه به اتمام رسید، فقط درخواستم از جامعه ورزش و مسئولان این است که همدل و همسو باشیم و مطمئنم که تفرقه در بین ما جایی نخواهد داشت و بهترین روش برای سربلندی ایران این است تا همدل باشند. تقاضای من این خواهد بود که دوستان که رای آوردند و نیاوردند در کنار هم باشند و به ورزش و سربلندی ایران کمک کنند.  

او در واکنش به اینکه به اعتقاد برخی این انتخابات یکی از ورزشی‌ترین انتخابات‌ها بود و سیاسیون نقشی نداشتند، گفت: قطعا همین بود. فضای بسیار سالمی بود. با اینکه تجربه اولم بود و حاشیه‌های انتخابات را زیاد دیده بودم، فکر نمی‌کردم به این راحتی باشد و فضای سالمی باشد.

داوری در ادامه در پاسخ به این سوال که باید در یکی از کمیته‌های شورای المپیک گزینه داشته باشیم، گفت: سوال کمی سیاسی است. فکر می‌کنم اگر برخی کشورهای عضو  IOC بحث سیاسی را کنار بگذارند، می‌توان امیدوار بود با روابط خوب و دیپلماسی‌های این اتفاق مهم را برای کشور رقم زد. با توجه به اینکه واقعا در سطوح بین‌الملل مشکل داریم خیلی به این نکته نیاز است.

وی در پایان گفت: همیشه یک خانواده هستیم. واقعیت این است که درگیر مسابقات هستم، حتی قصد انصراف هم داشتم و تلاشی هم نکردم. از این به بعد در خدمت دوستان عزیز هستم. هیچ فرقی ندارد سعی می‌کنیم برای اعتلای ورزش کشور کمک کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha