کیهانی: تجارب خسروی‌وفا به حوزه ورزش قهرمانی کمک خواهد کرد

تهران- ایرنا- نامزد هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه فرد باتجربه‌ای مثل محمود خسروی‌وفا انتخاب شد و فکر می‌کنم باتوجه به تجاربی که وی در ورزش کشور دارد، به حوزه بسیار مهم قهرمانی کمک خواهد کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، «مجید کیهانی» پس از پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران درباره درگیری لفظی با «علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی، اظهار داشت: این‌ها چالش نیست و گپ‌وگفت ما در مجامع مختلف بوده و همیشه وجود داشته است. دبیر نظرش را در مورد خبره‌های ورزشی گفت اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در این مجمع همه به خودشان رای دادند زیرا ماهیت مجمع چنین ایجاب می‌کند یعنی هر کسی که عضو مجمع است، می‌تواند هم به خودش و هم به فرد دیگری رای بدهد. ماهیت هیئت اجرایی هم شبیه همین مجمع امروز است.

وی افزود: نمی‌خواستم در پایان دوره‌ای که همه زحمات خود را کشیدند چالشی بین اعضای هیئت اجرایی و اعضای مجمع به‌وجود بیاید و خوشبختانه ماجرا ختم به خیر شد.

کیهانی ادامه داد: معتقدم هر عضو هیئت اجرایی و مجمع باید بتواند نقطه نظراتش را مطرح کند. این چالش‌ها نمک مجمع است.

در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک علیرضا پاکدل، محمدرضا داورزنی، علیرضا سهرابیان، غلامرضا شعبانی‌بهار، حمید عزیزی، مهرداد علی‌قارداشی و مهدی گودرزی به عنوان هفت عضو نهایی، به عضویت هیئت اجرایی کمیته المپیک درآمدند.

همچنین با تایید اعضای مجمع،  بهداد سلیمی، عضو منتخب کمیسیون ورزشکاران برای حضور در هیئت اجرایی  کمیته ملی المپیک انتخاب شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha