استاندار تهران: دولت سیزدهم خادم مردم و ملت پشتیبان خادمان خود هستند 

شهر ری -ایرنا - استاندار تهران گفت: رئیس جمهور تاکید دارد که دولت مردمی سیزدهم باید خدمتگزار مردم باشد و شان نوکری دولت مقابل مردم است و ملت هم پشتیبان خادمان خود باشد تا دولت شکست نخورد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محسن منصوری روز پنجشنبه در مراسم عطر افشانی و گلریزان مزار شهدای هشتم تیر شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر شهید کشورمان اظهار کرد امروز در هفته دولت با آیین تکریم از شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، حاکمیتی در دنیا که مختص ایران اسلامی است را اعلام می کنیم .

وی بابیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی در کنار شخصیت حقیقی که داشتند نشان دادند طول دوره مدیریت مهم نیست ماندگاری و اثر گذاری دولتها مهم است گفت: دولت رجایی و باهنر با یک ماه فعالیت ماندگار شدند و امروز باید این دولت تدریس شود .

استاندار تهران تاکید کرد: این تاثیر برای رضای خدا کار کردن است که دولت رجایی و باهنر را ماندگار کرده است .

استاندار تهران: دولت سیزدهم خادم مردم و ملت پشتیبان خادمان خود هستند 

منصوری خاطر نشان کرد: تجربه کار صادقانه در کشور ما شهید حاج قاسم سلیمانی است که از دوربین ها فراری بود اما در تاریخ بعنوان سیدالشهدای مقاومت نام گرفت .

منصوری بااشاره به اینکه  اسوه این کار خالصانه در طول تاریخ حضرت امیر است که حکومت علوی ایشان در تاریخ ماندگار ماند گفت : حضرت در شب نیاز مستمندان را تامین می کند. 

وی بابیان اینکه در هفته دولت‌ محضر  عزیزان شهید ادای احترام می کنیم ادامه داد: برای تحقق این دولت و خدمت به مردم باید شبانه روزی حرکت و تلاش کرد .

منصوری افزود: رئیس جمهور تاکید دارند که دولت مردم باید خدمتگزار مردم باشد و شان نوکری دولت مقابل مردم است و ملت هم پشتیبان دولت باشد تا دولت شکست نخورد . 

استاندار تهران: دولت سیزدهم خادم مردم و ملت پشتیبان خادمان خود هستند 

در این مراسم خانواده معطم شهدا ، اصحاب کریمی رئیس بنیاد شهید تهران مرتضوی رئیس بنیاد  شهید شهرستانهای تهران زمانی فرماندار ویژه ری حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مسئولان شهری شهرستان ری حضور داشتند 

در پایان مراسم آیین عطر افشانی و گلریزان بر روی مزار شهدای هشتم شهریور با شرکت تمام دلدادگان انقلاب امام و رهبری انجام شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha