۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶
کد خبر: 84866153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در رباط‌کریم کلید خورد

رباط کریم - ایرنا - فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: ۱۳ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و اقتصادی در هفته دولت افتتاح می‌شود .

به گزارش ایرنا؛ امید احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر تداوم راه شهدای دولت اظهار کرد: در هفته دولت سالجاری ۱۳ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و اقتصادی در نقاط مختلف شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومانی پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان رباط‌کریم افزود: احداث پروژه جدید در شهرهای رباط‌کریم با تصمیم خرد جمعی میسر است.

فرماندار رباط کریم تصریح کرد: ایجاد پروژهای جدید نباید سلیقه‌ای انجام شود و شهرداران باید متناسب با نیازهای شهرها و مردم پروژه تعریف کنند.

احمدی با بیان اینکه اصلاح هندسی ورودی و خروجی روستاهای رباط کریم آغاز شده است گفت: روشنایی جاده شهرک صنعتی پرند با کمک شرکت‌ها و واحدهای تولیدی انجام خواهد گرفت تا مشکلات در این محور مرتفع شود.

وی با تاکید بر ساخت مدرسه در شهرستان رباط کریم با تراکم جمعیتی بالای دانش آموزی بیان کرد: پروژه‌های آب و فاضلاب همچون خطوط انتقال آب و تصفیه خانه باید به اتمام برسند تا شاهد ارتقاء زیرساخت‌ها در این حوزه‌ها باشیم تا مردم ثمرات کارهای انجام شده در دولت سیزدهم را مشاهده کنند.

فرماندار رباط‌کریم به ساخت ۱۵۰ هزار مسکن در استان تهران توسط دولت اشاره کرد و افزود: نیمی از این مسکن در شهرستان رباط کریم و پرند ساخته خواهد شد.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز نهادها و شهرداری‌ و دهیاری‌های شهرستان رباط‌کریم به ماشین آلات و تجهیزات لجستیکی امر ضروری است تا در صورت وقوع بحران بتوانیم از این تجهیزات بهره‌مند شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha