۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85094933
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

کمبود آب و برق از مهمترین مشکلات شهرک‌های صنعتی رباط کریم است

رباط کریم - ایرنا - فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: از مشکلات عدیده و دغدغه مهم شهرک های صنعتی این شهرستان کمبود امکانات اولیه آب و برق و گاز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا امید احمدی شامگاه پنچشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرک های صنعتی که با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه برگزار شد اظهار داشت:لازمه توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی تامین زیرساخت های برقی ، امکانات اولیه و رفع مشکلات در حوزه تولید و صنعت است.
وی افزود: برای تحقق و تسریع در رفع این مشکل، برنامه اساسی تدوین و با تعامل دستگاه‌های خدمات رسان و مربوطه در شهرستان و استان تهران صورت خواهد پذیرفت.
احمدی در ادامه با بیان اینکه مردم شهرستان رباط کریم توقع دارند منافع و مزایای شرکت های صنعتی به شهرستان برسد افزود: مهمترین موضوعی که دغدغه شهروندان است در ارتباط با مالیات و ارزش افزوده کارخانه های صنعتی مستقر در شهرستان که به تهران اختصاص داده می شود و بخش ناچیزی به شهرستان بر می گردد.
فرماندار رباط کریم خاطر نشان ساخت: با اختصاص این ارزش افزوده ها و داده ها به شهرستانها توانایی خدمات رسانی در شهرک های صنعتی افزایش می یابد و بخش بسیار زیادی از مشکلات صنعتی مرتفع می گردد.
این ممسئول در پایان به تخصیص اراضی به شهرک های صنعتی اشاره و تاکید کرد: در شهرستان رباط کریم پیرامون تخصیص اراضی ملی به بخش خصوصی و صنعتی جهت اجرای طرح‌ها و فعالیت های مختلف صنعتی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha