۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84864820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار خوشاب: طرحهای به ثمرنشسته دولت در اولویت اطلاع‌رسانی باشد

سبزوار- ایرنا- فرماندار خوشاب گفت: در راستای امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی، طرحهای به ثمرنشسته و خدمات چشمگیر دولت باید در اولویت اطلاع‌رسانی مسوولان و رسانه‌ها قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمود شمّ آبادی روز چهارشنبه در جمع مسوولان شهرستان خوشاب با گرامیداشت هفته دولت افزود: در یک سالگی دولت سیزدهم، اقدامات چشمگیری در این شهرستان رخ داده است که نیازمند اطلاع رسانی به مردم است. 

وی اظهار داشت: یکی از مطالبات دیرینه و بر زمین مانده  مردم خوشاب، ساخت بیمارستان در این شهرستان خراسان رضوی بوده است که با رفع مشکلات زمین و جذب اعتبار، به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرماندار خوشاب گفت: یکی دیگر از مشکلات شهرستان خوشاب وضعیت نامناسب جاده ارتباطی آن به سبزوار است که برای سامان دهی آن ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است. 

شم آبادی افزود: همچنین در راستای موضوع تکمیل گازرسانی به مناطق روستایی باقی مانده  و رفع مشکلات آب شرب شهرستان خوشاب نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

فرماندار خوشاب گفت: جهت گیری های دولت سیزدهم و تقویت ارتباط مسوولان با مردم، نشاط و پویایی جامعه را افزایش داده است به گونه ای که این موضوع در سفرهای استانی به طور کامل مشهود است.

وی ادامه داد: در شرایطی که برنامه عملیات راهبردی دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم است، هفته دولت فرصت ارزشمندی برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام است. 

شهرستان خوشاب به مرکزیت شهر سلطان آباد با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان رضوی از جنوب به سبزوار، از شمال به اسفراین، از غرب به جوین و از شرق به شهرستانهای نیشابور و فیروزه محدود است.

شهر سلطان‌آباد، در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

شهرستان خوشاب مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب و دارای ۷۰ روستاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha