تامین اعتبار اجرای یک میلیون هکتار از حوزه‌های آبخیز خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در دیدار با استاندار خراسان جنوبی از تصویب تامین اعتبار اجرای یک میلیون هکتار از حوزه‌های آبخیز مطالعه شده این استان در بازه سه سال خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، تامین این اعتبار روز دوشنبه در دیدار "جواد قناعت" استاندار خراسان جنوبی و "عباسعلی نوبخت" سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در تهران، تصویب شد.

مسایل حوزه منابع طبیعی استان در این دیدار بحث و رایزنی شد و مصوبات خوبی در راستای توسعه فضای سبز و اجرای طرح‌های آبخیزداری در خراسان جنوبی به همراه داشت.

قول مساعد معاون وزیر جهاد کشاورزی درخصوص تامین اعتبار طرح‌های آبخیزداری و بیابان‌زدایی و احیای ردیف اعتباری طرح‌های آبخیزداری حوزه مرزی استان از مهمترین نتایج این دیدار بود.

نوبخت در این دیدار، توسعه فضای سبز پیرامون شهرها و عرصه‌های طبیعی استان را در قالب طرح پویش سبز ایران سرسبز پیشنهاد داد که با موافقت استاندار همراه و مقرر شد؛ این طرح با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با مشارکت مردم اجرا و توسعه پیدا کند.

این دیدار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha