۲۰۶۳ زیرساخت حوزه برق کهگیلویه وبویراحمد بهره برداری شد

یاسوج - ایرنا -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ هزار و ۶۳ طرح در بخش های احداث، اصلاح، بهینه سازی و توسعه شبکه شهری و روستایی، اصلاح و توسعه روشنایی معابر، برق رسانی به روستاهای بدون برق، بهینه سازی شبکه، برق رسانی مسکن ملی و توسعه و بهبود زیرساخت از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در استان بهره‌برداری شده است.

رسول روستائی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این زیرساخت ها با ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین تعداد طرح حوزه صنعت برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اجرای بیش از ۷۹۹ پروژه در حوزه های توسعه و احداث بوده که ۲۶ طرح برق رسانی به روستاهای بدون برق از جمله آنان بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اصلاح، احداث و تبدیل بیش از یکهزار و ۱۴۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق از دیگر اقدام های شاخصی است که در طول دولت مردمی سیزدهم عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه و احداث شبکه های فشار متوسط توزیع برق استان تصریح کرد: همچنین ۳۳۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز در دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد احداث و اصلاح شده است.

روستائی از افزایش ۸۸ هزار و ۶۲۰ کیلوولت آمپری ظرفیت ترانس های شبکه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد و افزود: در پروژه های اصلاح و توسعه شبکه در سطح استان ۶۳۹ دستگاه ترانسفورماتور به منظور افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه نصب و وارد مدار شده است.

وی با بیان اینکه ۲۶ روستا با مجموع تعداد ۳۱۱ خانوار در دولت مردمی سیزدهم از نعمت برق پایدار بهره مند شده است گفت: هم اینک یکهزار و ۸۰۲ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha