۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس‌جمهور برای شهرستان شهرکرد مصوب شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرکرد گفت: در جریان سفر رییس‌جمهور به استان ۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب اجرای ۵۸ طرح برای شهرستان شهرکرد مصوب شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ در نشست ستاد پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور اظهار داشت: سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان زمینه‌های لازم برای سرعت بخشیدن به روند توسعه مرکز استان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در جریان این سفر  ۵۸ پروژه با اعتباری نزدیک به ۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار برخوردار شد که این طرح‌ها در حوزه زیرساختی، بهداشت و درمان، راهسازی، ورزش، گردشگری و آبرسانی است.

فرماندار شهرکرد بر ضرورت پیگیری مصوبات سفر استانی رییس‌جمهور از سوی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: اجرای مصوبات سفر در اولویت برنامه‌های این شهرستان قرار دارد و دستگاه‌های اجرایی تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفر پیگیری کنند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.

ارژنگ خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌ها با پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور با فرمانداری ارتباط مستقیم داشته باشند و گزارش‌ها، چالش‌ها، موانع و مشکلات را مشخص و اعلام کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان  در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: سفر رییس‌جمهور به استان خیر و برکت بسیاری داشت و در آن بسیاری از طرح‌های مهم استان و شهرستان دیده شده است.

احمد راستینه افزود: دولت سیزدهم عزم و اراده جدی برای خدمت‌رسانی به مردم دارد و بی‌شک این خدمت‌گزاری بی‌منت و پر اثر می‌تواند برای استان دستاوردهای بسیاری داشته باشد.

وی به نیازمندی‌های منظریه شهرکرد نیز اشاره و تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع مشکلات منظریه پیش‌بینی شده است که می تواند تحولی بزرگ از نظر عمرانی در این منطقه به وجود آورد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و تعدادی از اعضا هیات دولت ۱۹ خردادماه به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha