اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه

۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84708935
اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - کشف ۲۳ تن روغن و ۱۵ دستگاه کولر گازی قاچاق در شهرهای کرمانشاه و کنگاور عناوین مهمترین رویدادهای خبری انتظامی استان در نوزدهمین روز فروردین ۱۴۰۱ است.

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پاسگاه قزانچی کرمانشاه حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از خودروی توقیفی، ۲۳ تن روغن خوراکی جامد که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: خودروی توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

سردار جاویدان در پایان برخورد با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جدید عنوان کرد و گفت: کشفیات سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۸ درصد رشد داشته است.

۱۵ دستگاه کولرگازی قاچاق در کنگاور کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از کشف ۱۵ دستگاه کولرگازی قاچاق در شهرستان کنگاور به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

 سردار "جمال سلمانی" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۵ دستگاه کولرگازی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

سردار سلمانی همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha