۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۵۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84701626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دستور وزیر ورزش بر تسریع طرح های عمرانی نیمه تمام رشتخوار

تربت حیدریه- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت:بحث کمبود امکانات زیرساختی رشتخوار باید رفع شود و با برنامه ریزی طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان هر چه سریعتر تکمیل شود.

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری رشتخوار افزود:تلاش می کنیم طرح استخر نیمه تمام رشتخوار ظرف چهار ماه آینده تکمیل شود.

وی اظهار کرد: اطلاعات کامل از منطقه رشتخوار دارم و با مشکلات مختلف در حوزه های ورزش، عمرانی و شهرسازی این منطقه آشنا هستم و هدف ما از سفرهای استانی این است که بین مردم آمده و مشکلات را از نزدیک دیده و به دنبال رفع آنها باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد:۲۰ زمین چمن مصنوعی برای خراسان رضوی مصوب شده تا در این سفر رییس جمهور ایجاد شود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از خروجی های سفرهای استانی مصوبات است که حتما اجرا می شود.

سجادی گفت: کویر بکر و  امن در این منطقه وجود دارد و باید زمینه برگزاری بعضی از رشته های ورزشی در این بیابان مثل آفرود ایجاد شود.

مرکز شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲۰۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

وزیر ورزش و جوانان عصر پنجشنبه وارد رشتخوار شد و در بدو ورود به این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام و از طرح های نیمه تمام سایت اداری و استخر شنای رشتخوار بازدید کرد.

رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در خراسان رضوی امروز پنجشنبه نیز ادامه دارد.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان،آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و نیز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی می کنند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha