۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۸:۳۳
کد خبر: 80125879
T T
۰ نفر
فرماندار: مشكلات مردم رشتخوار با حضور معاونين وزرا بررسي مي شود

رشتخوار - فرماندار رشتخوار گفت: همزمان با صدمين سفر استاني دولت به خراسان رضوي مشكلات مردم اين شهرستان با حضور معاونين وزرا و مسئولان اجرايي در محل فرمانداري اين شهرستان مورد بررسي قرار مي گيرد.

'هاشم جنگی' روز جمعه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: با تشكیل شدن ستاد ارتباطات مردمی ویژه سفر هیات دولت به رشتخوار اعضای آن از فردا (شنبه) به مدت سه روز در محل فرمانداری این شهرستان به شكایات و مطالبات مردم رو در رو و بدون واسطه رسیدگی خواهند كرد.

وی با بیان اینكه در این نشست ها معاونین وزرا آماده پاسخگویی به مردم خواهند بود، گفت: هدف ما ایجاد رضایت مردم است و در سفرهای قبلی دولت نیز مشكلات عمومی بویژه نیازهای جوانان و اشتغال مد نظر قرار گرفت.

وی در ادامه، سفر رییس جمهور به رشتخوار را فرصتی مناسب برای رفع كاستی‌های عنوان كرد و اظهار داشت: 100درصد مصوبات سه سفر گذشته هیات دولت برای رشتخوار اجرایی شد.

فرماندار رشتخوار اظهار امیدواری كرد كه در آخرین روز از سفر استانی رییس جمهوری به مشهد مقدس و در جلسه استانی دولت در خراسان رضوی، موانع پیش روی مصوبات دولت در این استان برچیده می شود.

جنگی گفت: مجید نامجو، وزیر نیرو به عنوان نماینده تام‌الاختیار و معین رییس جمهور به رشتخوار سفر می كند و با حضور در نشست شورای اداری و بازدید از چند طرح عمرانی، اولین بیمارستان این شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار رشتخوار افزود: اقتصاد رشتخوار وابسته به دامداری و كشاورزی است از این رو توجه به این بخش و رفع مشكلات و موانع پیش روی آن باید در اولویت كارها قرار گیرد.

جنگی در ادامه سخنانش به عزم و اهتمام ویژه دولت عدالت‌محور برای حل مشكلات و تنگناهای مناطق محروم كشور اشاره كرد و گفت: در سایه سفر ریاست جمهوری به شهرستان رشتخوار راه برای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر این شهرستان هموار ‌شد.

2718/2729/659/330
۰ نفر