اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه

۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبر: 84701338
اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - مرگ جوان جوانرودی به خاطر سقوط از کوه، دستگیری سارق کابل برق در کرمانشاه و کشف ۲۷ راس دام قاچاق در روانسر عناوین مهمترین خبرهای پلیسی کرمانشاه در یازدهمین روز فروردین ۱۴۰۱ را تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ بهروز فخری فرمانده انتظامی جوانرود اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سقوط از ارتفاع در روستای کوره جوانرود، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جوان ۳۲ ساله جوانرودی برای کوهنوردی به ارتفاعات منطقه مراجعه کرده است اما به دلیل سقوط جانش را از دست می دهد.

سرهنگ فخری یادآوری کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و جسد متوفی هم برای تعیین دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

سارق تجهیزات برق در کرمانشاه دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق تجهیزات برق در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات برق در شهر کرمانشاه، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف احشام قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در عملیاتی موفق به توقیف یک دستگاه کامیون خاور و کشف ۲۷ راس گوسفند قاچاق شدند.

سرهنگ ایمان مرادی افزود: ماموران پاسگاه دولت آباد روانسر حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون خاور حامل دام مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی های انجام گرفته ۲۷ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد از دستگیری راننده کامیون و معرفی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha