۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 84685137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفترچه خاطرات طبیعت در کرمان کودکان را فراخواند

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۲
کد خبر: 84685137
دفترچه خاطرات طبیعت در کرمان کودکان را فراخواند

کرمان _ایرنا_ دومین مهرواره دوستان و همیاران طبیعت با موضوعاتی همچون دفترچه خاطرات طبیعت در بخش‌های شعر، داستان، عکاسی، نقاشی و پویانمایی ویژه کودکان و نوجوانان در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی کرمان، این مهرواره با عنوان «من دوست و همیار طبیعت هستم» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و منابع طبیعی استان همزمان با بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و علاقه مندان تا دوم اردیبهشت فرصت ارسال آثار خود را دارند.

 این مهرواره برای دومین سال متوالی در بخش‌های شعر و داستان با موضوع «دفترچه خاطرات طبیعت» و عکاسی، نقاشی و پویانمایی با موضوع «یک روز در طبیعت» ویژه کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۸ سال استان کرمان از نیمه اسفندماه جاری فراخوان داده است.

براساس این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره ابتدا باید به صورت رایگان از طریق سامانه https://hamyartabiat.frw.ir در طرح ملی همیاران طبیعت ثبت‌نام و کارت عضویت دریافت کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان در این مهرواره بعد از عضویت در طرح ملی همیاران طبیعت می‌توانند آثار خود را از طریق سایت www.doostanetabiat.ninilop.com تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ بارگذاری کنند. 

به سه نفر برگزیده در هر بخش جوایز نقدی اهدا و آثار برگزیده نیز همچون سال گذشته در سایت این رویداد به نمایش گذاشته می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha