۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84669925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر میراث فرهنگی وارد گنبدکاووس شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 84669925
وزیر میراث فرهنگی وارد گنبدکاووس شد

گنبدکاووس - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به‌عنوان نماینده ویژه آیت الله رییسی در سفر به استان گلستان با استقبال فرماندار ویژه، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین و برخی مدیران گنبدکاووس وارد این شهرستان مرزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعزت الله صرغامی روز جمعه در بدو ورود به گنبدکاووس به دیدار خانواده شهید مهدی داوری رفت و از والدین این شهید امنیت دلجویی کرد.

شهید داوری در سال‌ ۸۲ در درگیری با اشرار جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت رسید.

وزیر میراث فرهنگی وارد گنبدکاووس شد

قرار است نماینده ویژه دولت در سفر یک روزه به گنبدکاووس، از موزه بزرگ درحال ساخت، مجموعه بزرگ سوارکاری، بنای تاریخی گنبدقابوس بلندترین گنبد تمام آجری جهان که در فهرست آثار سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد جهانی (یونسکو) ثبت شده و تصفیه خانه فاضلاب درحال ساخت این شهرستان دیدن کرده و در جلسه شورای اداری گنبد نیز شرکت کند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا امروز جمعه در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر کرده است.

به گفته علی محمد زنگانه  استاندار گلستان دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha