وزیر میراث فرهنگی: ظرفیت‌های اقامتی کشور برای ایام نوروز آماده شد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: تمامی ظرفیت‌های اقامتی رسمی و غیرسمی برای استفاده مسافران و گردشگران نوروزی آماده است و درصورت مساعد بودن شرایط کرونایی می‌توان از خدمات این مراکز استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعزت الله ضرغامی عصر روز جمعه در حاشیه جلسه شورای اداری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هماهنگی‌های لازم با ۱۸ دستگاه مرتبط با مساله سفر انجام و جلسات ستاد سفرهای نوروزی که از مدت‌ها قبل تشکیل شده، در سطح وزارت‌خانه و با سایر دستگاه‌های مربوط برگزار شده است.

وی افزود: در بحث اقامت مسافران نوروزی هفته گذشته یک جلسه هماهنگی با اتحادیه هتلداران کشور برگزار که جزییات مربوط به آن اعلام شد و آنها قول دادند، بهترین خدمات و سرویس‌ها را به مسافران و گردشگران با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارتی ارائه دهند.

ضرغامی بابیان اینکه وزارت میراث فرهنگی هم برخی حمایت‌ها را در قبال هتلداران انجام خواهد داد، اضافه کرد: به جز ظرفیت هتل‌ها که از مراکز اقامتی رسمی ما هستند در صورت نیاز از سایر ظرفیت‌های اقامتی که آماده شدند مانند آموزش و پرورش و مدارس در شرایط خاص و افزایش سفرهای نوروزی استفاده خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابراز امیدواری کرد در تعطیلات نوروزی مساله سفرها به اندازه‌ای باشد که از همه ظرفیت‌های اقامتی رسمی و غیررسمی پیش بینی شده برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران استفاده شود.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا امروز جمعه در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر کرده است.

آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha