۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84666021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر بی‌جان زن ۵۰ ساله در استخر پارک دانشجوی رشت پیدا شد

رشت - ایرنا - جسد یک بانوی ۵۰ ساله صبح امروز دوشنبه در استخر پارک دانشجوی رشت از سوی غواصان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت از آب بیرون کشیده شد.

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت؛ رییس این سازمان گفت: با دریافت گزارش مشاهده جسدی غرق شده در تالاب عینک حاشیه پارک دانشجو صبح امروز دوشنبه به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت بلافاصله نیروهای غواصی به محل اعزام شدند.

شهرام مومنی با بیان اینکه ۶ آتش‌نشان غواص سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به همراه ۲ دستگاه خودروی نجات و غواصی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: به محض رسیدن جسد شناور یک زن در استخر پارک دانشجوی رشت مشاهده شد که سریعاً تیم غواصان آتش‌نشان نسبت به خارج کردن جسد اقدام کردند.

وی با اشاره به معلوم نبودن هویت این شهروند گفت: غواصان آتش‌نشان جسد این بانوی ۵۰ ساله را از آب خارج کرده و به عوامل اورژانس و انتظامی تحویل دادند. علت حادثه در دست بررسی است.

پارک دانشجوی رشت یکی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر رشت است، این پارک حدود هفت هزار متر مربع مساحت دارد، در ورودی شهر رشت "در مسیر بین رشت و فومن" قرار گرفته است.

پارک دانشجوی رشت به علت برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی، همه روزه پذیرای افرادی زیادی برای بهره مندی از پارک و استخر است، استخر موجود در این پارک به امتداد تالاب عینک رشت است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha