۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84645947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرک های صنعتی تاکستان سرمایه‌گذاری می‌شود

قزوین - ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: پیش بینی می شود سرمایه گذاران جذب شده در سال جاری، حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی تاکستان سرمایه گذاری کنند.

رضا صفاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود:  طی سال جاری ۴۵ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان تاکستان جذب شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: از این تعداد ۳۵ سرمایه گذار در شهرک صنعتی خرمدشت، ۴ سرمایه گذار در شهرک صنعتی حیدریه و ۶ سرمایه گذار نیز در ناحیه صنعتی اسفرورین جذب شده اند.

وی با بیان اینکه در شهرک ها و نواحی صنعتی یاد شده طی سال جاری ۹۳ هکتار زمین دارای زیرساخت و امکانات به سرمایه گذاران واگذار شده است،افزود: از این میزان ۸۸ هکتار سهم شهرک صنعتی خرمدشت ، سه هکتار به شهرک حیدریه اختصاص دارد و یک هکتار نیز در ناحیه صنعتی اسفرورین واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با سرمایه گذاری های انجام شده برای سه هزار و ۳۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

صفاری با بیان اینکه تاکستان از قطب های مهم صنعت استان قزوین است و در آینده نقش ملی خواهد شد ، گفت: پیش بینی می شود با ساخت و راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان تاکستان حجم سرمایه گذاری های صنعتی به طور چشمگیری گسترش یابد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی و ۱۳ شضهرک و ۶ ناحیه صنعتی است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha