نماینده ولی‌فقیه در سپاه: انقلاب اسلامی ایران همه ابهت آمریکا را در هم شکست

ساری- ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحول انسانی بزرگ‌ترین ثمره انقلاب اسلامی ایران بوده است که سبب شده همه ابهت استکبار بویژه آمریکا در هم بشکند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی دوشنبه شب در کنگره ۶۵۰ شهید روحانی و طلاب استان های مازندران ، گیلان و گلستان که در محل مصلی ساری برگزار شد ، افزود: امروز استکبار اعتراف می کند که انقلاب اسلامی فراز و نشیب داشته ولی توقف نداشته است .

وی ادامه داد : دشمنان اعتراف می کنند که انقلاب اسلامی ایران نه تنها اسلام را زنده کرد، بلکه فرهنگ دین داری و آیین خدا پرستی را نیز زنده کرد و به برکت انقلاب ابهت استکبار ریخته است و آنان در اعترافاتشان می گویند امروز حتی اگر روسیه و چین و کشورهای دیگر جرات و جسار کردند تا مقابل آمریکا ایستادگی کنند این را از مکتب اسلامی آموختند و این شکر الهی دارد .

حاجی صادقی گفت : انقلاب اسلامی ایران با استقامت و شهید دادن ثابت کرد که نظام دینی هزینه دارد و برای بهره مندی از اسلام ،جهاد مستمر لازم است. ما نیز ثابت کردیم استقامت فکری و عملی داریم ، چرا که خداوند در قرآن  امت اسلامی را چنین تعریف کرده است و  بهترین ستایش را از این  امت نیز دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت : ملت ایران ثابت کرد به لطف الهی که انقلاب اسلامی ، اسلام ناب را زنده کرده است و امروز  نگاه انقلاب اسلامی به آینده قابل توجه شده است. امام راحل به عنوان بنیانگذار و معمار انقلاب و مقام معظم رهبری به عنوان  خلف صالح او بر این باورند که انقلاب ما عالم را آماده نهضت ظهور حجت می کند. آینده انقلاب ما این است که سفره استکبار و ظلم برچیده شود. شایستگی پیدا می کند و مورد حجت ولایت خدا قرار می گیرد.

وی با اظهار این که مردم استان های شمالی در مقابل همه فتنه های خطرناک علیه این انقلاب ثابت قدم مانده اند ، گفت : واقعا نگاه کنید در ۴۳ سالی که این همه توطئه انجام دادند و هر کدام از این فتنه ها می توانست انقلاب بزرگ را نابود کند ، اما ایستادگی و پایبندی ملت ایران به  رهنمودهای ولی فقیه نشان داده است که هر فتنه از سوی هر کسی با هر لباسی ، موقعیت و شخصیتی که باشد و مقابل امواج انقلاب اسلامی ایران بایستد ، محکوم به فنا است.

حاجی صادقی گفت : انقلاب اسلامی در چهار دهه فتنه های زیادی را پشت سر گذاشته است ؛ فتنه بزرگ سال ۸۸ و دهه اخیر نیز با این حربه که  باید مردم  را خسته ، بریده وناامید در برابر نظام قرار بدهند، حتی برخی از مسوولان سابق با بد کردن فرصت را برای دشمنان ایجاد کردند ، اما مردم شرایط سخت را تحمل کرده اند و حتی سختی های معیشتی را فریاد زدند ، اما از انقلاب جدا نشدند.

وی با بیان این که امروز هجمه علیه دین زیاد است ، افزود : انقلاب اسلامی آمد تا اسلام ما را زنده کند که کرده است. با انقلاب اسلامی ،اسلام زنده شد و ما نیز زنده شدیم. انقلاب اسلامی بر ما حق حیات دارد و بدون فرهنگ انقلاب اسلامی ،اسلام نیز  وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه با ذکر این نکته که شخصیت انسانی هر انسان به آگاهی ، معرفت ، باورها و با گرایش های دینی آن  شکل می گیرد ، گفت: شخصیت انسان بر اساس آگاهی و تعلقات او است و روحانیون باید برای مردم روشن کنند که همه دین این است که دنیا برای تو است.

وی خطاب به روحانیون شرکت کننده در این مراسم افزود : به مردم بگویید دنیا را به استخدام خودتان در بیاورید نه این که خود به استخدام دنیا در بیایید. شهید مطهری در مورد این سووال که آیا ثروت و پول خوب است پاسخ حکیمانه ای داد که ثروت نوکر خوبی است اما ارباب بدی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت : امروز همه ملت ایران با این انقلاب اسلامی سربلند هستند. امروز برخی از بی خبران و دشمنان انقلاب همانند قوم بنی اسرائیل که به موسی گفتند برایشان فرقی نکرده است در گذشته اذیت می شدند و باز هم اذیت می شوند ، جسارت می کنند ، دریغ از این که سختی های امروز نسبت به دوران رژیم شاه و طاغوت  عزت است چرا که رژیم پهلوی دین و دنیایی برای مردم نگذاشته بود ولی انقلاب اسلامی جوانان را به رزمندگان دفاع از باورهای دینی ، ناموس و حراست و صیانت از خاک تبدیل کرد.

وی افزود : ابرقدرت ها بویژه آمریکا طی ۴۳ سال گذشته هر چه خواستند علیه این انقلاب فتنه کردند. امروز روی میز و پشت میز آمریکا را دیدیم. بدانید در برابر این ملت شکست خوردند و مجبور به عقب نشینی شده اند. یقین کنید موتور حرکت انقلاب ایران ، اسلام است.

او ادامه داد : درست است خیلی سختی کشیدیم ، اما نگذاشته ایم موتور اسلام خاموش شود. دشمن قصد دارد با تعدی به باورهای دینی به هدفش برسد اما کور خوانده است.

حاجی صادقی گفت : همواره درطول تاریخ اسلام این باور نهادینه شده که  فاتحه اسلام خوانده نشده است ، پس پیروز هستیم . امروز شهدای ما نیز پیروز هستند. هدف از آفرینش انسان تقرب به الله است و من و شما اگر کنگره ، یادمان و یا جلسه شهید برگزار می کنیم در واقع کسب حیات از شهدا را داریم.

وی با اظهار این که امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا زنده و بالنده است ، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه به برکت خون شهدا بویژه شهدای روحانی محکم ایستادگی کنند و بدانید امروز رهبری در عرصه بیان و بصیرت افزایی حکم جهاد تبیین داده است.یعنی دشمن را هدف جدی قرار بدهید.

حاجی صادقی گفت : امروز بیان فقط معرفی دین نیست ، زدن حمله دشمن است. مقابله با دشمنان و هو کردن حمله دشمنان است. باید تلاش کنیم ارزش های انقلاب را همیشه زنده داشته باشیم به جوانان بگوییم که سختی ها تمام می شود. از این مشکلات و چالش ها هم می گذریم اما نه با تکیه بر دشمنان ،بلکه بر توان خودمان و نگاه الهی. 

یادواره ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه استان های مازندران ، گیلان و گلستان دوشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از خانواده های شهدا و مسوولان در مصلی ساری برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha