۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84603653
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۰ ورزشکار سقزی در اردوی تیم ملی او- اسپرت حضور دارند

سنندج- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: اردوی تیم ملی او-اسپرت جوانان و بزرگسالان کشور در سنندج در حال برگزاری است که در این مسابقات ۱۰ ورزشکار سقزی در ۲ بخش زنان و مردان حضور دارند.

فرزاد خاکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از شهرستان سقز در بخش بانوان نگار کریمی به عنوان مربی و نگین کریمی، عسل رشید نژاد، مونا ویس پور، نازیتا مصطفوی و فرزانه حسینی به عنوان ورزشکار دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه این اردو از هشت تا ۱۷ دیماه سال جاری در حال برگزاری است، اضافه کرد: این مرحله از اردوی ملی پوشان تیم او - اسپرت جوانان و بزرگسالان کشور با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور و به منظور حضور در مسابقات آسیایی سال آینده در خانه ورزش های رزمی سنندج برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز افزود: در بخش آقایان فریار امینی پور، ریبوار امین پور، احسان فتاحی و زاهد عزیزپور روزهای هشتم تا ۱۱ دی ماه در اردوی آقایان حضور داشتند و این اردو در بخش بانوان روزهای ۱۶ تا ۱۷ دی ماه امسال برگزار می شود.

او-اسپرت که از مخفف واژه اوریجنال پرشین اسپرت یعنی ورزش پارسیان اصیل آمده است که در سال ۱۳۷۸ توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش‌های رزمی ایران و جهان در همدان پایه‌گذاری شده و در سال ۱۳۸۵ توسط سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، سبک او-اسپرت شناسایی و به رسمیت شناخته شده و آغاز به فعالیت کرده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha