نیروی دریایی راهبردی ارتش به دنبال اقتدار ملی است

رشت-ایرنا-فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این نهاد به دنبال اقتدار ملی است، گفت: در این راستا تلاش می کنیم شناورهای به روز خود را با استفاده از آخرین تجهیزات و بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی افزایش دهیم. 

به گزارش ایرنا، دریادار شهرام ایرانی روز چهارشنبه در حاشیه معارفه فرمانده ناوگان شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه افزایش شناورهای به روز درصدد هستیم از تخصص نیروهای جوان کاملا ایرانی در شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم. 

وی افزود : در حوزه بین الملل نیز در چند حوزه فعالیت داریم که یکی از این حوزه ها، حوزه ارتباطات بین الملل است و در حوزه آموزش نیز از اتحادیه های دانشگاهی منطقه می باشیم .

دریادار ایرانی  گفت  : همچنین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند و در تعاملات چند جانبه و بین المللی نیز با اجرای رزمایش های مرکب و مشترک با کشورهای دوست و برادر بعنوان عضوی اثر گذار و اثر بخش مطرح است .

دریادار  ایرانی گفت : از آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در ناوگان شمال  می توان به ناو شکن کلاس دماوند اشاره کرد که با استفاده از آخرین فناوری ها به آب انداخته خواهد شد. 

فرمانده نیروی دریایی خاطر نشان کرد: در ناوگان جنوب نیز از کلاس جماران یک کلاس جدید بالگردبر مجهز به آشیانه بالگرد با عنوان ناو اطلاعاتی طلایه و از ناوشکن های کلاس جماران زیر دریایی های کلاس فاتح را از دیگر دستاورهای نیروی دریایی ارتش می توان برشمرد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha