۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84569942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در مشهد کشف شد

مشهد-ایرنا- کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار، ۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق شامل ۴۷ دستگاه انواع لوازم خانگی برقی در بازار مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی افزود: این لوازم در راستای رسیدگی به اخبار دریافتی سامانه ۱۲۴ و با اقدام مشترک بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان، با هماهنگی قضایی با جانشین دادستان عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در بازرسی از ۲ واحد صنفی لوازم خانگی شهر مشهد کشف شد.

وی اضافه کرد: اقلام کشف شده شامل چرخ گوشت، مخلوط کن، قهوه ساز، سرخ کن، جارو برقی، یخچال دو قلو و آبمیوه گیری است که به سازمان اموال تملیکی منتقل و پرونده آن تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی، موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی اطلاع ‌رسانی تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha