رای عزل برخی اعضای هیات مدیره اتحادیه پوشاک مشهد صادر شد

مشهد- ایرنا- کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی خراسان رضوی رای عزل پنج نفر از اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد را صادر کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی این استان به دلیل تخلفات گسترده اتحادیه پوشاک مشهد در عرضه این محصولات رای عزل پنج نفر از اعضای هیات مدیره این اتحادیه را صادر کرده است.

جواد خزائی افزود: این رای در صورتی که به تایید دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور برسد، قابل اجرا خواهد بود.

هفته گذشته نیز اتاق اصناف مشهد ضوابط اجرایی و الزام آوری را برای صنف پوشاک در این کلانشهر صادر کرد که اغلب مربوط به خودداری از فروش پوشاک نامتعارف و رعایت موازین شرعی توسط متصدیان در دکوراسیون واحد صنفی و استفاده از مانکن‌ها بود.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: هنوز رای کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی خراسان رضوی به این اتحادیه اعلام نشده است.

جواد مفیدی در باره ابلاغیه اتاق اصناف مشهد نیز افزود: بازرسان اتحادیه تذکرات ارشادی و اخطار به واحدهای متخلف را آغاز کرده اما هنوز به مرحله جمع آوری پوشاک نامتعارف نرسیده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha