اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پیست دوچرخه ورزشگاه پارس شیراز
ورزشگاه پارس شیراز آرشیوی

 شیراز-ایرنا-مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:شرکت توسعه اماکن وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد که پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری ورزشگاه پارس شیرازبا اعتبار۱۰۰ میلیارد تومان تکمیل و بهره برداری شود.

عباس حاجی زاده سه‌شنبه درمصاحبه با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در دیداری که با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش داشتم مقرر شد ورزشگاه پارس برای برگزاری لیگ برتر فوتبال نیز تکمیل شود.

وی اضافه کرد: همچنین در  خصوص  مشکلات سالن شش هزار نفره  شیراز و ورزشگاه های پنج  هزار نفره مرودشت، فسا و استهبان و ۲ هزار نفره خشت کازرون و استخر استهبان  بحث و تبادل نظر شد تا هر چه زودتر مشکلات این اماکن ورزشی بر طرف شود.

حاجی زاده افزود: ورزشگاه ۵۰ هزارنفری پارس و سالن ۶ هزارنفری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شیراز ۲ پروژه بزرگ ورزشی استان فارس هستند که توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افتتاح شده اند.

پیست دوچرخه سواری ورزشگاه پارس  همزمان با ساخت این ورزشگاه فنداسیون آن نیز ریخته شد. 

ورزشگاه پارس شیراز(میانرود ) با ظرفیت ۵۰ هزار تماشاگر  که ۲۲ سال پیش کلنگ احداث آن به زمین شده شد سرانجام ۳۱ فرودین ماه ۹۶  با حضور  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان وفت با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال از بودجه ملی و استانی افتتاح شد اما هم اینک زمین چمن آن برای سومین بار زیر کشت رفت.

همچنین  سالن ورزشی ۶ هزار نفری شیراز که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب  به شیرازدر سال ۱۳۸۷ است که  ۲۴ تیر ماه  ۱۴۰۰  پس از ۱۳ سال با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha